March 09, 2017

Brighton Sea Life PL|EN

*Scroll down to read in English*


Hej, hej, hej ! 
Dzisiaj wpadam do Was z małą zdjęć z oceanarium w Brighton. Miejsce świetne. Miałam okazję zobaczyć wiele pięknych ( i nie tylko ) ryb i wielu innych zwierząt wodnych, takich jak żółwie czy nawet rekiny. Podobało mi się tam, jednakże muszę przyznać, że spodziewałam się czegoś więcej. Cała wizyta trwała może około trzydziestu minut, bo miejsce nie okazało się być duże, a wręcz przeciwnie, byłam nim zawiedziona. Wybrałabym się tam raz jeszcze z wielką chęcią, ale tylko pod warunkiem, że miałabym po raz kolejny voucher, który zaniżał cenę o 50%, bowiem tak krótka wycieczka nie jest warta swoich pieniędzy. Mimo wszystko jeżeli ktoś jest fanem stworzeń wodnych, polecałabym się wybrać.
Dodatkowo dzisiaj chciałam ogłosić zwycięzce rozdania, którym jest Anna Hh z bloga Malinowy Skarbiec! Zwycięzcę wybierałam na podstawie losowania, więc gratulacje ! Jeszcze dzisiaj powinnam wysłać do Ciebie emaila, w którym poproszę Cię o adres do wysyłki. Jeśli wiadomości nie dostaniesz, skontaktuj się ze mną. Wszystkim bardzo dziękuję za wzięcie udziału i zapraszam na kolejne rozdania, które pojawią się już wkrótce ! :)

________________________
Hey, hey, hey ! 
Today I'm coming to you with some photos from Sea Life Brighton. This place is amazing. I had an opportunity to see a lot of beautiful ( and not only ) fishes and another water animals like turtles or sharks. I liked it, but I have to admit, I was expecting something more. All tour lasted about 30 minutes, because place is not really big, on the cotrary - I was disappointed. I would love to go there one more time, but only if I have another voucher which gives me 50% off, because so short tour is not really worth such money. After all, if someone is a fan of aquatic creatures, I recommend to go.
Wybaczcie jakoś zdjęć, jednakże ze względu na dobro ryb, nie mogłam używać lampy błyskowej. 
I'm sorry for bad quality of photos, but due to animal welfare I couldn't use the flash.

6 comments:

  1. Zdjęcia są genialne! ♥ Kiedyś byłam w oceanarium!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. O jeju, jak ja chcę się wybrać do Brighton! Po prostu to moje małe marzenie, jednak jakoś nam nie po drodze. Może w wakacje uda się to zmienić? Hmm... Mam nadzieję, bo z chęcią obejrzałabym sobie to oceanarium. A jeśli się nie uda... Mówi się trudno :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś się na pewno uda, tylko musisz sama coś zrobić w tym kierunku. :)

      Delete
  3. Fajne zdjęcia, gratuluje zwyciężczyni ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zawsze mnie ciekawią te małe kolorowe rybki i wszelkiego rodzaju owoce morza!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)