February 26, 2017

ONE YEAR&GIVE AWAY

Dokładnie dwa dni temu minął rok, odkąd na tym blogu pojawił się pierwszy post. Chyba po raz pierwszy w życiu dotrwałam tak długo i jestem z siebie niezwykle zadowolona. Co prawda wiem, że czasami zawalam, zdarza się, że nie dodaję często postów, ale będę nad tym pracować, by było tylko i wyłącznie lepiej. Chciałabym Wam bardzo podziękować za odwiedzanie mojego bloga, każdy pozostawiony komentarz, obserwację i pomoc. Na tę rocznicę chciałam zrobić coś specjalnego, więc mam dla Was rozdanie, w którego skład wchodzą:
- Paletka do cieni Maybelline o wartości 44 złotych
- Paletka do konturowania twarzy Collection o wartości 35 złotych
- Maskara Rimmel o wartości 25 złotych
+ dwie pocztówki prosto z Londynu. 
Rozdanie trwa do dnia kobiet, w którym ogłoszę wyniki. Aby wziąć udział w losowaniu, musisz:
- Zaobserwować publicznie mojego bloga
- Polajkować fanpage <klik> 
- Dodać komentarz z Waszym emailem oraz pod jakim nickiem obserwujecie bloga. 
Nic trudnego, a do wygrania wiele. Kosmetyki są zupełnie nowe, nieużywane, kupione specjalnie na potrzeby rozdania. 
Zapraszam więc serdecznie.
 




36 comments:

  1. Życzę wszystkim powodzenia :)

    ReplyDelete
  2. znikomaxx - przeszlowska.34@wp.pl

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. Taerka
    e-mail: iza.prostota204@interia.pl
    :)
    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Obserwuję bloga jako Klaudia Sikorska. Polubiłam stronkę jako ta sama osoba. Baardzo chcę wygrać nagrodę tu masz adres mail (w razie gdybym wygrała *_*) klaudzia77@gmail.com

    Pozdrawiam K. :*

    ReplyDelete
  6. Wow super konkurs kochana!!:*
    Oczywiście że wezmę udział :*
    Obserwuje jako Martyna Dodziks
    Fp lubię Martyna N. (Nie chce publicznie pisać)
    E mail b444by@gmail.com
    I gratuluję urodzin bloga =* życzę dalszych sukcesów!!!

    ReplyDelete
  7. Gratuluję roku bloga! Ja swój mam dokładnie za miesiąc i również będzie u mnie rozdanie :)
    Biorę udział ;)
    Obserwuję jako: Aleksandraaa
    Fp lubię jako: Ola O (ja również nie chcę podawać publicznie)
    e-mail : aleksandra.blog@op.pl
    Życzę wszystkim powodzenia i oczywiście tobie życzę wielu wspaniałych kolejnych lat :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
  8. bloga obserwuje jako Agata Furmaniak. fp polubiony :)
    mail: agatafurmaniak2000@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Gratuluję roku bloga ❗👏👏
    Obserwuję : Pauli Na e-mail:pingwinekxdxd@gmail.com ;)
    fp lubię jako Paulina Jędrzejczak

    ReplyDelete
  10. Gratulacje wtrwałości!
    Obserwuje jako: Wiktoria Drawska
    Na Facebooku tak samo :)
    Mail - drawskawiktoria@gmail.com

    Powodzenia! xx

    ReplyDelete
  11. Fajne takie rozdanie. :) Ja nie biorę udziału, ponieważ nie używam kosmetyków. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. No widzisz ty obchodzisz roczek a ja pół roczka ;)
    Obserwuje jako Daria Kulik
    Na fb tak samo
    Mail; onlydreams.blog@wp.pl
    Super nagrody ;)

    ReplyDelete
  13. Szybko zleciało, prawda? :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Gratuluje rocznicy!

    kundzia
    kkornak34@gmail.com

    ReplyDelete
  15. U mnie już za niedługo wybije roczek :D Super rozdanie, życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    ReplyDelete
  16. Obserwuję jako Katarzyna Musiał i pod tym samym nazwiskiem polubiłam funpage :)
    Wybrałaś spoko kosmetyki a i pocztówki urokliwe :D
    mój email: kasialazy@onet.pl

    ReplyDelete
  17. Obserwuję jako Angelika
    Lubię Facebook jako Angelika K...
    E-mail: angelika120@amorki.pl

    ReplyDelete
  18. Gratuluję roku blogowania! :)
    I powodzenia wszystkim w konkursie :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  19. Obserwuje bloga jako Aleksandra Kaczmarska
    Fb polubilam
    E-mail: ol-ka-98@wp.pl

    ReplyDelete
  20. Super pomysł:D Mam podobną maskarę z rimmel tylko zieloną! Kocham
    http://uglyographyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. powodzonka zyczę wszystkim ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Obserwuję jako madame Mess
    Polubiłam na fb jako Małgorzata Baron
    E-mail: ma.l01@o2.pl

    ReplyDelete
  23. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    ReplyDelete
  24. Bardzo gajne nagrody! Powodzenia!

    ReplyDelete
  25. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako: Anna Hh
    Lubię na FB jako: Malinowy Skarbiec
    jo-jo-a@wp.pl

    ReplyDelete
  26. Obserwuje jako: Edyta Radziewicz
    Mail: opetana.muffinka@gmail.com

    Powodzenia wszystkim!!!

    ReplyDelete
  27. obserwuje jako Psychodela x3
    email psychodelax3@interia.pl
    Fb Anita Sad.. :)

    ReplyDelete
  28. Obserwuję jako Klaudia M
    Lubię na FB jako Klaudia Klaudia
    E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    ReplyDelete
  29. Obserwuję jako Theresa Ursula (lub Ewelina Makutynowicz)
    Lubię na FB jako Ewelina Makutynowicz
    E-mail: theresaursulasjewelry@o2.pl

    ReplyDelete
  30. Super pomysł z rozdaniem! Powodzenia wszystkim :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)