December 05, 2016

Winter Wonderland

*Scroll down to read in English*

Hej, hej ! 
Wczoraj razem z Patrycją wybrałyśmy się do Londynu na koncert Capital Jingle Bell. Świetnie się bawiłyśmy i żałuję, że nie mam dla Was lepszych filmów, żeby tutaj wstawić, ale w następnym poście na pewno pojawią się jakieś zdjęcia. Spełniłam swoje marzenia, widząc na scenie Joe Jonasa i Shawna Mendesa. Ale jednak Martin Garrix dał takie show...nikt chyba go nigdy nie pobije, przysięgam. Jeżeli mielibyście więc okazję iść kiedykolwiek na jego koncert, nie myślcie o tym, idźcie, nawet jeśli nie wiecie kim jest, jak wygląda, co robi. WARTO ! Przed koncertem wybrałyśmy się jeszcze do Winter Wonderland, gdzie się świetnie bawiłyśmy. Niestety nie miałam wystarczająco dużo pieniędzy na wszystkie atrakcje, ale zaciągnęłam Patrycję na jeden z najlepszych rollercoasterów tam. Chyba każdy wie, jak bardzo lubię takie rzeczy. Mam więc dla Was kilka fotek.
________________
Hey, hey ! 
Yesterday, me and Patrycja went to London for Capital Jingle Bell concert. We had such a great fun and I just regret that I don't have for you some good videos, so I could share it with you, but in next note I'll put there some photos. I made my dreams come true, when on the stage I saw Joe Jonas and Shawn Mendes. But Martin Garrix is the man, who gave such a great show..no one will never be better than him, really. If you would have a chance to go for his concert, don't think about it, just go, even if you don't know who is he, how he looks like or what does he do. It is worth ! Before the concert we went to Winter Wonderland, where we had a great fun. Unfortunately I didn't have enough money for all attractions, but I persuaded Patrycja to go with me to one of the best rollercaster there. Everyone knows, how much I love things like this. So I have few photos for you. 




51 comments:

  1. Jejku cudowne miejsce jak i zdjęcia !
    Buziaki Kochana.

    ReplyDelete
  2. Cudowne miejsce i śliczne zdjecia :) aż chce się tam być !

    ReplyDelete
  3. musiało być tam świetnie
    nigdy nie byłam na żadnym świątecznym koncercie, może kiedyś nadarzy się jakas okazja u mnie w miejscowości

    pozdrawiam i obserwuję :)
    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. przepiękne zdjęcia i to miejsce ma coś w sobie *O*
    Mój blog

    ReplyDelete
  5. świetne zdjęcia. :) sama nie przepadam za taką zabawą, bo zawsze dostaję mdłości, ale lubię podziwiać z daleka. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia! *o* Jak ja dawno nie byłam w takim parku rozrywki. :/
    Pozdrawiam

    https://ladystassie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę koncertu Matrina Garrixa ♥ x

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę koncertu,sama bym ich usłyszała na żywo, jakie to muszą być emocje!
    Piękne zdjęcia ;)
    frydrychm.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. human beings tormented by insomnia normally sense dissatisfied with their snoozing styles leading to the fatigue, low energy, temper swings, and much less awareness.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    ReplyDelete
  10. Jeej, czy to nie jest najlepsze miejsce w jakim można się znaleźć w okresie świątecznym? :O

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  11. Zazdroszczę, że byłaś na Martinie. Teraz żałuję że nie pojechałam :(

    ReplyDelete
  12. Ale super! aż zazdroszczę!,oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu :) śliczne zdjęcia ! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Zazdroszczę :) piękne zdjęcia <3
    Pozdrawiam Niecoinna

    ReplyDelete
  14. Wow ale super doświadczenie ;D zazdro ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    ReplyDelete
  15. Och, Shawna z chęcią bym posłuchała na żywo. O Martinie nie słyszałam, ale cieszę się, że koncert był udany :)
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno słyszałaś jakąś jego piosenkę. Jak mi koleżanka o nim mówiła to też nie wiedziałam, kto to jest, dopiero jak usłyszałam jego utwory. :D

      Delete
  16. Koncerty są genialne, zawsze warto się na jakiś wybrać! :)
    Genialne zdjęcia.

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Woow! Ale super wyjazd! Cudowne zdjęcia :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  18. Jejciu bardzo Ci zazdroszczę, że mieszkasz w Anglii!
    Obserwuję i pozdrawiam.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. OMG! Uwielbiam Winter Wonderland! Najlepsze mniejsce podczas zimy! Mnostwo zabawy i fanu! Kazdemu polecam sprobowac!
    btw zapraszam do mnie na relazje z najdalszych zakatkow swiata, podrozowanie, imprezowanie i studiowanie w USA/UK/Francj/Tajlandii etc to dopiero poczatek :)
    https://brbadventures.wordpress.com/
    Kasia

    ReplyDelete
  20. Super, że spełniłaś swoje marzenie i życzę Ci żebyś była jeszcze na nie jednym koncercie :*

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  21. Jej, jak w bajce!
    Pozazdroscic, świetne miejsce!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Jeju, ale zazdroszczę Ci tego, że mogłaś tam być! Po zdjęciach widzę jak cudowna atmosfera tam panuje! :3

    Mój blog ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  23. To mega że spełniasz swoje marzenia ! Mega fotki <3 <3
    http://letterdeceased.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Pięknie tam <3! Marzę żeby tam pojechać.
    I jeszcze ten koncert, po prostu bajka :D.
    Pozdrawiam :)
    zaryzykuj i kliknij

    ReplyDelete
  25. Super, że spełniłaś marzenie! Zazdroszczę pobytu, miejsce wygląda jak z bajki, jeszcze ten koncert :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  26. Chce tam pojechać *.* Jak cudownie, uwielbiam takie atrakcje :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  27. Świetne miejsce, z chęcią bym takie odwiedziła :) Ja bym ogólnie z chęcią poszła na jakiś koncert, choć w moim przypadku w klimatach cięższej muzyki ;) Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  28. Na pewno świetnie się bawiłyście! Ja chyba nigdy bym nie weszła na rollercoaster... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Z przyjemnością odwiedziłabym takie miejsce.
    Cudowne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ostatnio byłam w Londynie na wycieczce i chyba widziałam ten park z daleka, choc nie wiedziałam co to jest! Wygląda świetnie, myślę, że mogłabym spędzic tam cały dzień. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Winter Wonderland wygląda jak z bajki, sama z chęcią bym tam pojechała.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ale świetne miejsce *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  34. Cudowne miejsce ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ale świetnie! Strasznie zazdroszczę ci tego wypadu... Chociaż już mam dość świąt z racji urwania głowy w pracy to i tak chciałabym to zobaczyć :D

    ReplyDelete
  36. Zazdroszczę Ci koncertu, jak samej Anglii.
    Anglicy zupełnie inaczej podchodzą do różnych zabaw.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    http://amlodzinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ale super miejsce!

    Zapraszam na nowy post, przygotowałam coś naprawdę fajnego!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  38. Wow musiało być świetnie
    Też bym chciała pojechać, ale cóż ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Na pewno fajnie było na żywo klubową muzę od Garrixa :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  40. Cudne zdjęcia! :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Świetny post!! :)) Super miejsce. Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. O! Joe Jonas to moja gimnazjalna miłość! Pamiętam jak w głośniku leciały piosenki Jonas Brothers... Ktoś jeszcze pamięta ten zespół?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam dokładnie to samo, zawsze marzyłam o ich koncercie. Chociaż zawsze największą sympatią darzyłam Nicka :D

      Delete
  43. Shawn Mendes ♥ Świetne zdjęcia :D

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. There is just not a lot of news out there on getting Garcinia Fuel Weight Loss to be less common. I found Weight Loss when I searched the Web for the best Slim Body. Believe you me, plenty of outsiders do that but also this is a bad economy.

    http://www.slimnojymfacts.com/garcinia-fuel-reviews/

    http://www.slimnojymfacts.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)