October 23, 2016

The magic of Hogwarts

*Scroll down to read in English*

Hej !
Wczoraj wraz z moją host rodzinką wybraliśmy się do Warner Bros Studio Making of Harry Potter. Uwielbiam historię, którą stworzyła Joanne Kathleen Rowling, więc to miejsce jest dla mnie idealne. Byłam tam wczoraj po raz drugi i choć nie czułam się zbyt dobrze, bawiłam się wyśmienicie, ale po raz kolejny nie podobają mi się zdjęcia. Tym razem jednak nie mogę się z Wami nie podzielić. Oczywiście, znów wydałam masę pieniędzy w ich sklepie, ale cóż, nie często się bywa w takich miejscach. Dostałam również prezent od mojej hostki i Alice, co było naprawdę miłe. 
______________________
Hay ! 
Yesterday me and my host family went to Warner Bros Studio Making of Harry Potter. I love the story, which Joanne Kathleen Rowling has created, so this place is perfect for me. I was there second time yestarday and even if I didn't feel really good, I had a great fun, but again I don't like the photos from this place. However I habe to share them with you. Of course, again I spent a lot of money in their store, but whatever, no one is often in places like this. I was also given a gift from my host mum and Alice, and it was so nice. 


46 comments:

  1. Aj! Niesamowite miejsce. Tyle w nim magii. Zazdroszczę.

    ReplyDelete
  2. Fajne zdjęcia, widać, że miałaś co robić. Nie przepadam za Harrym Potterem, ale to miejsce bym odwiedziła ;)
    http://girl0almighty.blogspot.com/2016/10/go-nude-wibo.html

    ReplyDelete
  3. Ajj, zazdroszczę! Kiedyś tam pojadę i się tam ukryję. Kocham Harrego Pottera! Świetne zdjęcia i ciekawy post..
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  4. Nie mogę uwierzyć, że to wszystko zostało zmieszczone w tak małym budynku i nagrane.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    ReplyDelete
  5. Tez tam bylam najbardziej wyczekiwanym punktem kulminacyjnym jest sklepik. Polecam rowniez idąc sie do sklepu Peron 9 i 3/4 na kings cross station ;)
    Mniej kolejek i praktycznie te same rzeczy mozna kupic

    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Genialne miejsce! Słyszałam o nim i ten słynny wózek :) Ja mieszkałam w N-E i mieszkałam blisko miejsca gdzie kręcono niektóre sceny HP :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę! Sama się z chęcią wybrała w takie miejsce! :)

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia i piękne miejsce, sama chętnie bym takie odwiedziła :) uwielbiam Harrego Pottera :)

    ReplyDelete
  9. Wow!! Kocham Harrego! To miejsce jest genialne..mam nadzieję ze kiedyś będę mogła się tam wybrać

    ReplyDelete
  10. o jaaa! Zazdroszczę podróży, mam nadzieję, że i ja kiedyś tam się znajdę :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Ale fajnie! też bardzo lubię Harrego...
    obserwuję!
    Mój blog - kliknij! <3

    ReplyDelete
  12. Też tam byłam i jest suuuupeeer więc także polecam :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  13. Wow!
    Robi wrażenie na zdjęciach a co dopiero na żywo.

    Pozdrawiam
    www.anrikaiszafagra.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Raaaaj!! Musze tam pojechac!

    http://elepphantblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Coś niesamowitego! :)
    Kiedyś na pewno się wybiorę :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Rzeczywiście fajnie to wygląda :D. Sama nie jestem jakąś przesadną fanką ani przeciwniczką Harrego Pottera, ale może kiedyś bym się skusiła.. kto wie przy okazji ;). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    ReplyDelete
  18. Zazdroszczę :p
    http://brunettefire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. na pewno kiedys tam pojade!


    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. jak ja ci zazdroszcze! to moje najwieksze marzenie odwiedzic studio HP, widac, ze wycieczka byla udana, az milo sie na serduszku robi, gdy oglada sie te zdjecia ;3

    odwdzięczam się za obserwację ;) http://justemsi.blogspot.com/2016/10/cafe-22.html

    ReplyDelete
  21. piękne zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie ;)
    milosczycieszkola.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. super post i zdjecia 🙂
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Chociaż nie jestem super-fanką Harrego, to z chęcią bym też odwiedziła to miejsce. Na pewno dopiszę do mojej listy :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://lafarfallainitalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Wow! This is so cool! Great photos!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  25. Chętnie bym się tam wybrała:) uwielbiam Pettera :) dużo cudownych zdjęć. Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia :)
    Dziękuję za obserwację, również obserwuję :)

    ReplyDelete
  27. Wow, ale super! Chciałabym tam się kiedyś wybrać :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  28. Coś genialnego! :)
    Zdjęcia ładne, nie masz co na nie narzekać!

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. wow ale super *.* i zdjęcia też bardzo ciekawe ^^

    Pozdrawiam
    (obserwuję i liczę na rewanż ;) )
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Cudowne miejsce dla każdego fana Harrego Pottera i nie tylko. Zdjęcia nie takie złe.
    http://czarnadzungla.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Oh, wow the post is perfect. My boyfriend really wants to go there and yesterday we decided to travel to London and do this tour. You have a great blog, would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  32. Kultowe miejsce! Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    ReplyDelete
  33. Ale zazdroszę! Też chciałabym tam pójśc. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Super miejsce! Byłam :) Fajny blog :D Obserwuję!
    Zapraszam do mnie! http://ascardisis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Your blog is very cute and I am following you.
    I hope you will follow back.
    Have a great day, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Matko noooo, to miejsce znajduje się na pierwszym miejscu listy miejsc, w których chciałabym się znaleźć!! Tam jest tak cudownie i, ahh pewnie straciłabym fortunę w tamtejszym sklepiku! Zapełniłabym pamięć swojego telefonu zdjęciami... Byłoby cudownie!

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    ReplyDelete
  37. Zazdroszczę Ci, że miałaś okazję pojechać w to miejsce! Widzę, że wypad udany :)
    pozdrawiam zuzik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Jejku też tam chcę jechać :D

    ReplyDelete
  39. Bardzo chciałabym tam pojechać, zazdroszczę! :)
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  40. Post idealny dla mnie, będę odwiedzać twojego bloga. Zostawiam obserwację i zapraszam do mnie.

    www.born-with-good-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. zazdroszczę mega wyjazdu, chcialabym tam pojechac, pozdrawiam https://just-wiktoria.blogspot.com/2016/10/3110-im-here.html

    ReplyDelete
  42. Fajny post ^^ Jejku jak chciałabym tam pojechać. Niesamowite miejsce *.*
    Pozdrawiam
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)