October 12, 2016

Day off again !

*Scroll down to read in English*

Dzień dobry !
Dzisiaj środa, a ja po raz kolejny miałam dzień wolny. Korzystając z tego, postanowiłyśmy z Andżeliką spędzić trochę czasu razem i wybrałyśmy się na lunch oraz małą sesję zdjęciową. Odwiedziłyśmy przepiękny Tilgate park i znajdującą się w nim restaurację Smith and Western, którą uwielbiam ! Jest to restauracja, w której panuje klimat jak z Texasu. Cały wystrój, muzyka, jedzenie...wszystko. Jedzenie mają naprawdę smaczne. Również obsługa jest niezwykle miła, a na dodatek ona sama ubrana jest w stroje kowboi ! 
Chciałam Wam się również pochwalić, iż mój blog został wybrany jako blog miesiąca w konkursie organizowanym przez agencję Prowork, dzięki której jestem tutaj w Anglii. Jestem niezwykle szczęśliwa, iż ktoś docenił moją pracę, bowiem w swojego bloga wkładam naprawdę wiele serca. 
________________
Good day ! 
Wednesday is today and again I have day off. Using this, I decided with Angelika spend day together and we went for lunch and small photo session. We visited beautiful Tilgate park and located therein restaurant Smith and Western, which I love ! This is a restaurant where the climate is like from Texas. The entire decor, music, food...everything. They have very delicious food. Also staff is really nice and addictionaly they are dressed as cowboys !
I also wanted boast, tha my blog was chosen as blog of the month in competition organized by Prowork agency, whereby I'm here, in England. I'm very happy, that someone appreciated my work, because I put on my blog a lot of my heart. 


blouse: Primark

34 comments:

  1. Mnie w piątek czeka dzień wolny, który pewnie spędzę z przyjaciółką ^^ Fajnie wykorzystałyście ten czas! Mega fajne zdjęcia! Pozdrawiam!
    www.ksiazkowalyssa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Widać, że fajnie wykorzystalyscie czas! ;) Piękne zdjęcia, jesteście śliczne :)

    ReplyDelete
  3. Ooo :) Pewnie super się bawiłyście ^^ MEGA miejsce na zdjęcia :) Przekąska nas bardzo kusi :D Hehe ^^ Buziaki ;*

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia,gratuluję osiągnięcia! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mmm jakie pyszności, a akurat jestem głodna! :D Wybrałabym się z chęcią do takiej restauracji :) Reszta zdjęć również bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  6. Gratuluję wygranej!
    Ale mi smaka zrobiłaś na jakiegoś burgera :)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  7. Gratulacje wygranej :)
    Piękne zdjęcia i nagłówek bloga.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. W takim razie świetnie spędziłaś dzień ;)
    Gratuluję takiego wyróżnienia!


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super zdjecia i atmosfera na nich ! 😊
    Pozdrawiam ciepło
    czesctuola.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ostatnie wakacje spędziłam w Anglii i teraz troche tęsknei za tym klimatem :) Super zdjęcia, gratuluję sukcesu :) Zapraszam do siebie http://this-iss-it.blogspot.com/2016/10/wygoda-i-militarny-styl-czyli-ootd-nike.html

    ReplyDelete
  11. Gratuluję! Mega zdjęcia 💕
    Pozdrawiam..
    versanell.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Gratuluje wyróżnienie i świetny blog!!

    ReplyDelete
  13. Super zdjęcia :) No i gratuluję wygranej! :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie [http://ekstra-introwertyczka.blogspot.com]

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia z tej knajpki - super! Wygląda pysznie! :) Gratuluję wyróżnienia!
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. jakie pyszności, aż zgłodniałam! :)

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia c;

    http://julciik-blogg.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  17. Gratuluje wygranej :)
    Super zdjęcia.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. Ładne zdjęcia! Środa to najmniej lubiany przeze mnie dzień tygodnia. Chciałabym mieć wtedy wolne. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Piękne, klimatyczne zdjęcia. Do tego ten hamburger, mniam :D
    Ja obecnie też przebywam za granicą, ale nie jako Au Pair, ale jako studentka na Erasmusie. Jak ci się podoba życie w Anglii?

    Gratulacje z okazji wygranej w konkursie!

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie: www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi się podoba ! Choć wszystko ma swoje plusy i minusy. Uwielbiam ludzi tutaj, większość z nich jest naprawdę przyjaźnie nastawiona i nikt nikogo nie ocenia pochopnie. Uwielbiam tutaj robić zakupy, haha. Minusem jest to, że jestem z daleka od rodziny i nienawidzę pogody tutaj.

      Delete
  21. Zgłodniałam :( Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Piękne zdjęcia z parku, bardzo podoba mi się ta szara bluzka <3
    modowajoanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  24. Pokusiłabym się na taką szamkę, chociaż wiem, że bym musiała pokutować za to na siłowni...

    zapraszam do siebie KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również chodzę na siłownię, ale nie ma co popadać w skrajności. Czasami można sobie pozwolić na coś więcej ;)

      Delete
  25. Ooo super, trafiłam na klimat bloga taki sam jak mój. Dwujęzyczny, polsko-angielski, cudownie! Pozdrawiam i zapraszam do siebie - www.magdaleneanne.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  26. Twoje zdjęcia mają wyjątkowy klimat...wow
    Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  27. zazdroszczę takiego dnia wolnego :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. swietne zdjecia i dzieki za rekomendacje restauracji! Chetnie sie tam wybiore jak bede w UK :) na razi mieszkam w USA i nadal zachwycam sie kazdym detalem jak z filmu :P
    btw zapraszam do mnie na relazje z najdalszych zakatkow swiata, podrozowanie, imprezowanie i studiowanie w USA/UK/Francj/Tajlandii etc to dopiero poczatek :)
    https://brbadventures.wordpress.com/
    Kasia

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)