September 06, 2016

London at night


*Scroll down to read in English*

Cześć !
Weekend znów minął mi niezwykle dobrze i niestety zbyt szybko. Razem z Patrycją w piątek wybrałyśmy się na nocną wyprawę do Londynu. I choć zmęczenie brało nade mną górę, jestem niezwykle zadowolona. Londyn nocą jest przepiękny i tętni życiem. Chociaż muszę przyznać, że gdy pod koniec naszej wycieczki, około czwartej, szłyśmy na Tower Bridge, byłyśmy tam zupełnie same ! Było to zaskakujące i nieco przerażające jednocześnie. Wiadomo, na Oxford Street, Soho czy Picadilly Circus ludzi nocą nie brakuje, bo to tam jest najwięcej klubów. W niedzielę byłam natomiast z jedną Hipszanką w studiu Harry'ego Pottera, które jest prześwietne dla fanów tej serii. Czekam tylko na zdjęcia, żeby móc się nimi z Wami podzielić ! Tymczasem trochę Londynu dla Was. 
____________
Hey !
Weekend passed extremely good and unfortunately too fast, again. On Friday with Patrycja we went on a night trip to London. Fatigue took me up, but I'm very satisfied. London at night is really beautiful and full of life. But I have to admit, that when at the end of our tour we went to Tower Bridge, we were totally alone ! It was suprising and a little scaring. Of course, on Oxford Street, Soho or Picadilly Circus there are a lot of people at night, because there are many clubs. On Sunday I was with some spanish girl in Harry Potter Studio, which is really great for fans of this series. I'm just waiting for photos, so I could share them with you. And for now, I have  few photos of London for you.




 




14 comments:

  1. Hej. :) Londyn nocą wygląda pięknie! Nigdy nie byłam w tym mieście, a żałuję.
    Widzę, że masz bardzo dobry poziom angielskiego. Ja akurat lepsza jestem z niemieckiego, jednak nie wiem czy aż tak by prowadzić dwujęzyczny blog. :)

    https://icedaughter.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja bardzo chcę pojechać do Londynu. W ogóle chcę zwiedzać świat!
    Mój blog
    Kanał na YT

    ReplyDelete
  3. Och jak ja bym chciała tam polecieć ;) Jak synek podrośnie to z pewnością wybierzemy się do chrzestnej :)
    Buziaki

    ReplyDelete
  4. Nie byłam nigdy w Londynie nocą, ale rzeczywiście super się prezentuje. W ciągu dnia jednak mnie przytłacza ilością ludzi i na dłuższą metę bym tam raczej nie wytrzymała haha
    Pozdrawiam, W.

    ReplyDelete
  5. Zawsze chciałam polecieć do Londynu! teraz to już w ogóle :)
    Cudne zdjęcia i proszę o więcej :D

    ReplyDelete
  6. WOW! Londyn nocą wygląda jak marzenie! <3 :D Super, że spędziłaś miło czas ;) Musimy się tam w bliskiej przyszłości wybrać :D Hehe ^-^ Buźka ;D

    ReplyDelete
  7. Zawsze chciałam tam pojechać. Zdjęcia prześliczne!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wow śliczne zdjęcia mają w sobie coś ! Zawsze jednym z moich marzeń było wybranie się do Londynu i to nadal jest aktualnie, ale kto wie moze kiedys to się spełni ?
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jejku, jak to pięknie wygląda! Chciałabym kiedyś się tam wybrać, szczególnie w nocy :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  10. Super zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia, oddają klimat! Chciałabym być w Londynie :)
    Czekam na zdjęcia z HP ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    ReplyDelete
  12. Ej! Te zdjęcia, te wpisy! Twój blog to włąśnie to czego szukam! :) Super jest i w ogóle!
    Może chcesz go pozycjonować? Wpadnij, naucz się i dowiedz gdzie i jak zdobywać linki!
    www.youboost.pl

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)