August 09, 2016

After two months...

*Scroll down to read in English*

Dzisiaj po raz pierwszy witam Was ja jako dziewiętnastolatka ! Tak, ostatnie naście mi zostało i powoli się starzeję. Haha, żartuję. Mój pobyt w Polsce powoli dobiega końca, a ja mogę spokojnie stwierdzić, że sama zauważyłam w sobie pewne zmiany, jakie zaszły we mnie przez ostatnie dwa miesiące. Uważam, że są zupełnie pozytywne i cieszę się z tego powodu. Jestem zdecydowanie pewniejsza siebie, myślę pozytywnie. Przyjazd tutaj uświadomił mi kilka rzeczy. Myśl o ponownym wylocie do Anglii nieco mnie smuci ze względu na to, że znów muszę żegnać się z rodziną, ale z drugiej strony znów czuję podekscytowanie na myśl o nowych przygodach. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Dokładnie dzień przed moimi urodzinami, czwartego sierpnia, minęły dwa miesiące odkąd wyleciałam do Anglii jako au pair i jak na razie jestem niezwykle zadowolona i nie żałuję swojej decyzji ! Dlatego gdyby ktokolwiek zapytał mnie, czy warto.. WARTO !
__________
Today is the first time when I welcome you as a nineteen years old girl. Yes, it's my last yeas as a teenager and I get old slowly. Haha, just joking. My visit in Poland is slowly coming to end and I can tell you that I noticed few changes in myself, which have taken place within last two months. I think, they're really positive and I'm glad because of it. Definitely, I'm more confident, I think positive. Coming here made me realize some things. The thought of re outlet to England I'm a little sad because of the fact that once again I have to say goodbye to his family , but then again I'm excited at the prospect of new adventures. Everything has its pros and cons. Exactly one day before my birthday, 4th August, passed two months I've arrived to England as au pair and right now I'm really pleased and I don't regret my decision. That's why if someone would ask me if it's worth...IT IS !







Dress: H&M, Shoes: CCC

25 comments:

  1. śliczna sukieneczka :)

    http://dalenadaily.com

    ReplyDelete
  2. Powodzenia w dalszym Au Pair <3
    poziomka1.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego najlepszego! <3 już za rok bedzie te 20 i koniec bycia nastolatką, ale kazdy w końcu dojrzewa i trzeba do tego przywyknąć że kończy się to naście lat! :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Życzę Ci samych pozytywnych przygód! Sama marzę, aby wyjechać do Anglii. :)

    ReplyDelete
  5. Wszystkiego najlepszego! Życzę Ci, aby każda chwila w twoim życiu była naprawdę świetna i niezapomniana :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    Wszystkiego najlepszego < 3 Obserwuję
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia! Ja już niebawem będę osiemnastolatką... :D Czas pędzi!

    ReplyDelete
  8. Wszystkiego najlepszego! :) Cieszę się, że jesteś zadowolona ze swoich wyborów :3
    Pozdrawiam,
    Panna Kuchcewicz
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Dużo ludzi, którzy mieli styczność z Au Pair są zadowoleni sama chciałabym się przekonać jak to jest. :D Super sukienka! ;D

    ReplyDelete
  10. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Bardzo ładny wygląd oraz zdjęcia. Zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam♥
    Mój blog *klik*

    ReplyDelete
  11. Śliczne tło i nagłówek ;) Czarno białe zdjęcia najlepsze <3 Obserwuję i Zapraszam do mnie SMILE ♥

    ReplyDelete
  12. Oo mój rocznik :) Mi ostatnie naście stuknie we wrześniu :D Wiadomo, że wyjeżdżając, zawsze trudno pożegnać się z bliskimi, ale jak już się poczuje ten klimat to tak, jak piszesz... naprawdę warto :)

    ReplyDelete
  13. Super, że Anglia Ci się spodobała. W jakim mieście mieszkasz? Londyn? :) Bardzo klimatyczna kamienica na zdjęciach.

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    ReplyDelete
  14. Pięknie wygladsz!
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. O kurczę! Zjawiskowo wyglądasz ;3 Bardzo nam się ta sukieneczka podoba :) MEGA! Buziaki ;*

    ReplyDelete
  16. Wyglądasz przepięknie :) świetne buty :)

    pozdrawiam:)

    http://styleveline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. 19 lat to jeszcze nie starzenie się - na szczęście :D Piękna sukienka♥

    Zapraszam na promowanie blogów, buziaki xx Zyciedlapasji klikaaaj:D

    ReplyDelete
  18. Super, że spodobał Ci się wyjazd! Z pewnością będzie to miłe wspomnienie na przyszłość :)

    ReplyDelete
  19. Super sprawa z tym wyjazdem! Pisałaś jakiś post o tym? Jesli tak - super by było gdybyś podesłała milink, a jeśli nie, to może byś coś takiego skrobnęła? Byłabym niezwykle ciekawa tego wszystkiego! Narobiłaś mi ochotki na taki wyjazd Au pair, nigdy się w to nie zagłębiałam i naprawdę bardzo by mnie ciekawił taki post :) Buziaki;*

    Byłabym bardzo wdzięczna za poklikanie w linki/banner z boku bloga. Jeśli potrzebujesz gdzieś pomocy - chętnie się odwdzięczę! paulacierpiak, klik Z góry dziękuję!♥

    ReplyDelete
  20. Wszystkiego dobrego! Nieco spóźnione, ale szczere! :)
    Au pair to moje marzenie i mam nadzieję, że kiedy skończę liceum również będę mogła je zrealizować. Powodzenia!

    Buziaki!
    B-saandra.blogspot.com [klik!]

    ReplyDelete
  21. Wszystkiego najlepszego życzę! Czekam na posty o Au pair, jestem niezmiernie ciekawa, bo sama się wybieram ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)