July 16, 2016

Guildford Castle

*Scroll down to read in English*

Cześć !
Korzystając z tego, że wczoraj miałam kolejny dzień wolny, wybrałam się do Guildford na spotkanie z Michelą oraz Leti. Początkowo poszłyśmy coś zjeść, a następnie postanowiłyśmy zobaczyć zamek w tym mieście. Muszę przyznać, że miejsce jest piękne, chociaż spodziewałam się czegoś większego. Niestety nie zabrałam ze sobą swojego aparatu, ale na szczęście Michela zgodziła się pożyczyć mi swojego iphona, który ma lepszą jakość zdjęć i mam dla Was co nieco. Wstawiam tutaj na szybko, a potem lecę się szykować na imprezę do znajomego ! Poznaję tutaj coraz więcej ludzi i jest to niesamowite ! 
Następny tydzień jest ostatnim tygodniem szkoły dla angielskich dzieci, więc zaczynają się wakacje, co oznacza, że muszę zacząć myśleć nad tym, jak spędzać czas z Alice ( moją host dziewczynką). 
A tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami. 
__________________________
Haay ! 
Yesterday, I had another day off, so I use it and I went to Guildforf to meet with Michela and Leti. Firstly we went to eat something and next we decided to see castle in this town. I have to admit, this place is very beautiful, but I expected something bigger. Unfortunately, I didn't take my camera, but luckily Michela agreed to borrow me her iphone, which has better image quality, so I have something for you. I put them here quickly and then I have to get ready, because tonight I go for a party to my friend. I meet here more and more people and this is amazing !
Next week is the last week of school for english children, so they'll start the holiday, what means, that I have to start think about it, how to spend time with Alice ( my host kid ).
And now I leave you with the photos.













13 comments:

  1. Też bym chciała wyjechać do Anglii jako AuPair, ale czy to będzie możliwe po wyjściu z Unii? Na ile przed 'wylotem' załatwiałaś wszystko?
    Mój blog
    Kanał na YT
    FanPage

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko jest możliwe. Ja załatwiałam to wcześnie, ale myślę, że około 4 miesiące nawet może za około 4 miesiące nawet może pięć miesięcy wcześniej możesz zaczynać kompletować dokumenty. :) powodzenia

      Delete
  2. Rzeczywiście miejsce jest piękne! Ja mieszkam niedaleko zamku Książ ,byłam tam kilka razy,zamki mają urok :)
    kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cudowne miejsce. ;) Zazdroszczę. ;)

    ReplyDelete
  4. Śliczne miejsce!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ale tam ładnie :D
    Super, że jesteś au pair, też kiedyś chciałam nią zostać, ale poznałam swojego faceta i plany się zmieniły :D

    ReplyDelete
  6. Ale piękne zdjęcia *.* aż wstyd się przyznać, nigdy nie byłam za granica :c au paie to dobra opcja ;)
    Pozdrawiam
    zapraszam do siebie: http://icedaughter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Przepiękne zdjęcia aż zazroszcze Ci pobytu za granicą. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/zachod-sonca.html

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam oglądać piękne zdjęcia. A te Twoje właśnie takie są. Dodaję bloga do obserwowanych, będę tu często zaglądać. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)