July 12, 2016

5 DAYS OF WEEKEND&PHOTOS FROM READING


*Scroll down to read in English*

Heej ! 
W poprzednim tygodniu miałam pięciodniowy weekend, haha. Czwartek spędziłam w domu, a w piątek zupełnie spontanicznie wybrałam się do Izy do Londynu. Większość dnia spędziłam oglądając 90210 i później pijąc wino z hostką, aż w końcu Iza do mnie napisała, czy jestem dzisiaj wolna. Uszykowałam się w dwadzieścia minut, żeby zdążyć przed dziewiątą na autobus. Spędziłyśmy około godzinę u niej w domu, a gdy już wyszłyśmy, zdecydowałyśmy, że nie ma sensu iść do klubu, więc po prostu przez całą noc chodziłyśmy po Londynie, co właściwie wcale nie było takie złe, bo Londyn nocą jest przepiękny i naprawdę żyje !
Byłam przekonana, że zarówno w niedzielę jak i poniedziałek nie będę nic robiła, więc wydałam trochę pieniędzy, aż napisała do mnie Leti ( dziewczyna z Hiszpanii, z którą miałam kontakt od około kwietnia i która dopiero przyjechała ), że też jest wolna w poniedziałek, więc wsiadłam w pociąg i pojechałam do niej. Myślałam, że to ja wylądowałam w miejscu, które jest do niczego i nic tutaj nie ma, ale gdy zobaczyłam jej wieś i ceny za taksówki, doszłam do wniosku, że tutaj jest całkiem dobrze. Wieczór i noc spędziłyśmy oglądając tv i pijąc piwo. Stwierdziłyśmy, że w poniedziałek chcemy gdzieś pojechać. Guildford ? Oxford ? Ostatecznie padło na Reading. Początkowo poniedziałek zapowiadał się okropnie ! Wstałyśmy o dziewiątej rano i uszykowałyśmy się na autobus. Oczywiście na pierwszy się spóźniłyśmy, więc poszłyśmy na kolejny, który nie przyjechał ! Byłyśmy wściekłe. Nasz plan był taki, by na jedenastą być w Reading. Haha, przed dwunastą wsiadłyśmy dopiero do pociągu ! Żeby było zabawniej, miałyśmy przesiadkę w jakiejś wsi, chociaż tego nawet wsią nazwać nie można, to była po prostu pustka ! Tam miałyśmy iść na inną stację, ale Leti stwierdziła, że nie, bo to nam zajmie około godziny, więc szukałyśmy przystanku autobusowego i oczywiście się zgubiłyśmy. To było dość zabawne. Ostatecznie udało nam się dojechać do Reading o czternastej, chociaż już chciałyśmy zmienić nasze plany i pojechać gdziekolwiek indziej. Tam spotkałyśmy się z dwiema innymi au pair Ellą ( z Finlandii ) i Michaelą ( z Włoch ). Mam dla Was kilka zdjęć z tego miasta.
__________________________
Heey ! 
At last week I had five days of weekend. On Thursday I was in home and on Friday spontaneously I came to Iza to London. Most of the day I spent in home watching 90210 and drinking wine with my host mum and then at evening Iza wrote to me and asked, if I'm free. I was. So I got ready in twenty minutes to catch the bus berofe nine o clock. We spent about one hour in her home and when we went out, we decided, that there is no sense to go to club at this hour, so we were just walking in London and it wasn't so bad, because London at night is beautiful and it's alive ! I was sure, that on Sunday and Monday I'll do nothing, so I went shopping and spent some money and then Leti texted me ( girl from Spain, who I met on facebook on April and who just came to UK ) that she's free on Monday, so I got on the train and drove to her. I was thinking, that I live in place, where is nothing, but when I saw her place and the prices for taxi I understood, that here is quite well. Evening we spent by drinking beer and watching tv. We decided that we want to go somewhere on Monday. Guildford ? Oxford. Finally, we chose Reading. Firstly, monday was going to be awful. We woke up at 9am. Obviously, we were late for first bus, so we went for next, which didn't come ! We were really angry. We wanted to be in Reading at 11 o clock. Haha, we got the train moment before 12 ! Ironically, we had change in some countryside, but I can't even say it was a countryside, there was just emptiness ! There we had to go to another train station, but Leti decided, that we shouldn't go, because it takes ovet then hour, so we were looking for bus stop and of course we got lost. It was quite funny. Finally, we made it and we were in Reading and 2pm, though we wanted to change our plans and go somewhere else. In Reading we met two other au pairs Ella ( from Finland ) and Michaela ( from Italy ). I have few photos for you from this city.














11 comments:

  1. Zazdroszczę takich wypadów ;)
    Bardzo chciałabym zobaczyć Londyn nocą...

    mystery-identity.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny post!
    Londyn! AHH moje marzenie *-*
    http://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Taki weekend to ja rozumiem ! :D
    kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super! Fajnie, że poznałaś tam tyle osób i możecie razem spędzać czas i zwiedzać :) Zazdroszczę przygody! :) Właśnie się ostatnio zastanawiałam czy by nie opisać swojej historii z Au Pair sprzed 2 lat na blogu. Świetna sprawa :)
    Proteinka

    ReplyDelete
  5. Niesamowite zdjęcia <3
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście. Dzięki :*
    www.rzetelne-recenzje.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. pani Patrycji, świetny blog!!! zapraszamy do zgłoszenia bloga do naszego konkursu z Prowork na najlepszy Blog Aupair 2016 . Lista aktualnych blogów i info o konkursie na https://www.facebook.com/KonkursNajlepszeBlogiAupair/
    czekamy na kontakt i pozdrowienia od Prowork prowork@prowork.com.pl

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam takie długie weekendy :) świetna okazja, żeby pozwiedzać, gdzieś pojechać :)
    Fajnie, że piszesz w dwóch językach!
    Na jak długo wyjechalas?

    ReplyDelete
  8. To jesteśmy praktycznie w tym samym czasie :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)