June 23, 2016

Speak english, please.

*Scroll down to read in English*

Hej !
Wiem, że obiecałam Wam kilka postów, w tym jeden haul zakupowy, ale jakoś ciągle próbuję zabrać się za zdjęcia do niego i szczerze mówiąc, po prostu mam lenia! Ogólnie to ciężko jest mi tutaj znaleźć miejsce i osobę, która zrobi mi zdjęcia na bloga, dlatego ostatnio posty są rzadziej. Jestem jednak całkiem zadowolona. Zdążyłam już przeżyć zakupy w Londynie i imprezową noc w Londynie, a przecież jestem tutaj dopiero niecałe trzy tygodnie. Poznałam już kilka osób, więc jest w porządku. Muszę jednak się przyznać bez bicia, że mam problem z pokonaniem swojej bariery językowej i ciężko jest mi mówić, gdy poznam kogoś nowego, bo ze swoją host rodzinką jakoś się dogaduję. Trafiłam na naprawdę świetną rodzinkę. Mamy ze sobą dobre relacje.
Cieszę się, bo bałam się, że trafię na jedną z tych, o których czyta się straszne historie. Tym czasem oglądam z hostem euro, a ostatnio byłam z nimi na ,,imprezie". W niedzielę wybieram się z nimi na karnawał ! Długo zastanawiałam się nad tym, co robić w sobotę, bowiem rozważałam opcję pojechania i zwiedzenia Camridge, ale niestety zostało mi mało pieniędzy. Co prawda dostanę akurat wypłatę, ale chyba chęć oglądania meczu ( sobota o godzinie 14:00 angielskiego czasu ) wygrała. W końcu do Cambridge mogę pojechać zawsze, a kibicować nie wiem, jak długo będę mogła, a jestem fanką piłki nożnej i trzymam mocno kciuki za naszych panów ! 
Ogólnie to ze względu na swój strach językowy, postanowiłam, że będę starała się go używać jak najczęściej. Kupiłam sobie dwie książki po angielsku. Oczywiście Pottera w nowej okładce oraz ,,The Originals". Nie miałam pojęcia, że istnieją takie książki ! Postanowiłam uczyć się języka na własną rękę i zapisywać wszystko, czego nie rozumiem, a później sprawdzać. Ach no i będę też pisać posty w języku angielskim. Po polsku również, spokojnie. Zapewne będzie początkowo masa błędów, ale człowiek uczy się na błędach ! 
_________________________________
Hey !
I know, I promised you a few posts including one shopping haul, but I still try to do some photos for it and honestly, I'm too lazy ! Generally, it's hard for me to find here a place and someone who would take me a photo on the blog, that's why there are less posts. But I'm quite satisfied. I've already gone shopping to London and experienced party-night, though I'm here from less than three weeks ! I met some people, so it's okay. But I must admit without beating that I have a problem with overcoming the language barrier and it's hard for me to speak, when I meet someone new. With my host family I get along somehow. I found really great family ! We have good relationship with each other. I'm glad, because I was scared, that I could find for one of this families, which we can read horrible histories about them. This time, I watch euro with my host dad and recently I was with them on the party ! On sunday I'm going with them to the carnival. I long thought about what to do on Saturday, because I considered, if I want to visit Cambridge, but unfortunately I don't have too much money, because I spent a lot. Altough I'll get a money on weekend, but desire to watch the match just won. To Cambridge I can go always and I don't know, how long I'll cheer . I'm a fan of football and I keep fingers crossed for ours footballers !
Generally because my fear of language, I decided, I'll try using english as often as possible. I bought myself two books in english. Of course, Harry Potter in a new cover and ,,The Originals". I didn't know, that there are such books ! I decided to learn language by my own and note everything, what I don't understand and then check it. And I'm going to write posts in english language. In polish too, of course. Undoubtedly, there will be a lot of mistakes, but human learns by his mistakes ! 


dress: primark

7 comments:

  1. Ja również zaczęłam prowadzić bloga w dwóch językach, ale ostatnio zaniedbałam ten zwyczaj i piszę raz tak, raz tak! Zauważyłam, że pisząc posty po angielsku, uczę się o wiele więcej, niż na lekcji. :)

    ReplyDelete
  2. Dobry pomysł z angielskim :D śliczna sukienka!
    https://codeeine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jejku, zazdroszczę Ci tej przygody z Londynem :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  4. super pomysł z postami w języku angielskim :)
    Pięknie wyglądasz!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  5. Na pewno znajdziesz kogoś do zdjęć :) No zakupy muszą być! Korzystaj z pobytu!
    A może i ja podszkolę angielski dzięki Twojemu pisaniu/ :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  6. Najważniejsze, żeby się zrozumieć :) Choć sama też pewno bym się przejmowała tym jak mówię, a swój angielski przyznam troszkę zaniedbałam ;) Z czasem na pewno będzie lepiej! Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)