June 10, 2016

My first visit in London !

Heej ! :D 
Jak tam ? U mnie jak na razie w porządku. Wszystko się dobrze układa, mam dobre relacje z moją host rodzinką, więc nie mogę narzekać. Wczoraj byłam w mieście na zakupach i poznałam inną au pair, great ! Dzisiaj natomiast pojechałam z host mamą i dziewczynką do Londynu. Głównie zwiedzałyśmy, więc przybywam z kilkoma zdjęciami. W sobotę prawdopodobnie wybieram się do Londynu z dwiema innymi au pair, tym razem po prostu na shopping. Myślę, że po tej wizycie pokażę Wam rzeczy, które już udało mi się tutaj zdobyć. Mam zamiar również zrobić my daily routine (?) z życia au pair, ale nad tym się muszę jeszcze zastanowić. Tymczasem żeby nie przedłużać, zostawiam Was z kilkoma zdjęciami. ;)


Your welcome ! :D 
Możecie mnie dodawać na snapie: gronercik i insta pattiexdd
Trzymajcie się cieplutko ! <3

17 comments:

  1. Ale śliczne zdjęcia! Strasznie chciałabym pojechać kiedyś do Londynu xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Też byłam w Londynie w wakacje tamtego roku, w pracy. Także zdążyłam zwiedzić je wzdłuż i wszerz i jestem zakochana w tym mieście! Zazdroszczę :))

    Obserwuję!
    www.maglinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetny post <3
    Obserwuję <3
    Zapraszam do mnie <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ach ten Londyn, coraz bardziej mi się podoba i może wreszcie kiedyś uda mi sie tam wybrać na jakąś wycieczkę. ;) zdjęcia piękne. ;) a zakupy to pewnie w obowiązkowym na Wyspach Primarku. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetny pomysł z tym my daily routine.
    No i piękne zdjecia

    ReplyDelete
  6. Chciałabym się tam wybrać :)

    ReplyDelete
  7. Mam przyjaciela w Anglii ,który mieszka pod Londynem,strasznie chciałabym się tam wybrać :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia, sama nigdy nie byłam w Londynie.
    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę wyprawy do Londynu, to moje małe marzenie od dłuższego czasu :) Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  10. Super zdjęcia :)
    Ja do Londynu lecę w wakacje i mam nadzieję, że będzie super!

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Zazdroszczę takiego wyjazdu:D
    świetne zdjęcia ! :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Piękne zdjęcia, poczułam choć odrobinę londyńskiego klimatu. Świetny wygląd bloga. Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie poulciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Cudowne zdjęcia i wspaniałe widoki! zazdroszczę możliwości zobaczenia tego na żywo, bardzo bym chciała kiedyś zwiedzić Londyn :) naprawdę masz szczęście <3 ciekawa jestem co ciekawego nakupisz w Londynie, poproszę o duży haul :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Great post!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  15. Pamiętam swoją wizytę w Londynie. Miasto które od zawsze było na mojej liście 'do zobaczenia' a w dodatku pierwszy w życiu przelot samolotem i wycieczka zorganizowana całkowicie na własną rękę :D
    Niezapomniane wrażenia <3

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)