May 20, 2016

The Vampire Diaries Challenge

Heej ! :D
Jak wiecie, albo i nie, jestem serialomaniaczką. Jestem w stanie powiedzieć, że wręcz uzależniłam się od seriali, aczkolwiek chyba bym trochę przesadziła. Tak czy siak, uwielbiam spędzać swoje wolne chwile, na oglądaniu nowych odcinków czy rozpoczynaniu nowych seriali. Seriale oglądałam tak naprawdę od dziecka, ale moja przygoda z nimi rozpoczęła się kilka lat temu, gdy postanowiłam obejrzeć ,,Pamiętniki wampirów". Od tamtej pory naprawdę wiele się zmieniło. Dzisiaj robię więc challenge dotyczący właśnie tego serialu. Więc nie przedłużając, zaczynajmy ! 

1. Ulubiona postać męska
Hmm, od samego początku całym swoim sercem obdarowałam Damona Salvatore. I choć w ciągu tych kilku lat w serialu przewinęło się wiele świetnym postaci męskich, to on na zawsze pozostanie dla mnie najlepszy. 
2. Ulubiona postać damska
No cóż, tu mam mały problem. Odkąd tylko w serialu pojawiła się postać Katherine Pierce, pokochałam ją. Jednakże w przeciągu tych kilku lat, wielką moją sympatię uzyskała również Caroline Forbes. Trudno jest mi więc wybrać pomiędzy tymi dwiema postaciami. 
3.Najmniej ulubiona postać. 
Zdecydowanie Elena Gilbert ! Nie sądziłam, że można znienawidzić głównego bohatera książki, serialu czy filmu. Ale można. Ta kobieta irytuje mnie bardziej niż ktokolwiek inny, m.in za niezdecydowanie i za to, że zawsze robi z siebie ofiarę. Mam nadzieje, że zbyt szybko do serialu nie powróci.
4. Moja ulubiona scena
Mimo mojej nienawiści do panny Gilbert, to ta zapadła mi najbardziej zapadła w pamięć i ją uwielbiam.
5. Scena przez którą płakałam najwięcej,
Ugh, ciężkie pytanie, bo często ronię łzy oglądając ten serial, ale chyba ta sama co na górze. Mogę oglądać ją godzinami i zawsze wzbudza we mnie te same emocje. 
6. Najszczęśliwsza scena.
No i znów problem. Na przełomie siedmiu sezonów się tego nazbierało. Nie wybiorę, nie ma takiej opcji. 
7. Scena, przy której się najwięcej śmiejesz.
No, tutaj są wszystkie, w których Damon używa swojego sarkastycznego tonu.
8. Ulubiona para.
Steroline, Bonenzo <3
9. Ulubiona przyjaźń.
Bamon ! Odkąd pamiętam kibicowałam Damonowi i Bonnie, chociaż początkowo chciałam, by byli parą, co wydaje się być teraz trochę niedorzeczne. Ale tak, teraz to zdecydowanie moja ulubiona przyjaźń. Uwielbiałam również przyjaźń Damona i pani Forbes.
10. Ulubiony cytat.
,,Always and forever" - chociaż teraz jest to raczej kwestia używana w The Originals
11. Coś, czego nie chciałabyś, by się wydarzyło. 
Śmierć Katherine i narodzenie się córek Alarica. Moim zdaniem ten wątek jest zbyt przekoloryzowany. 
No więc to na tyle. Pytań znalazłam ogólnie 30, niestety na większość nie potrafiłam znaleźć odpowiedzi. Niektórych pytań nie można zadawać miłośniczce serialów, naprawdę ! :D 
Oglądacie TVD ? A może jakieś inne seriale godne polecenia ?

26 comments:

  1. Kocham TVD, haha myślałam że tylko mnie irytuje Elena :P tak samo jestem serialomaniaczką, polecam Originals, The Killing, Scream Queens, Scream, PLL :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak się cieszę, że nie jestem sama. :D Originals oczywiście też oglądam. Nie mogłabym tego nie oglądać, będąc tak wielką fanką TVD, haha :D PLL i Scream również już zaliczyłam i teraz czekam na nowe sezony. ;) O Scream Queens słyszałam i zamierzam się za to zabrać, natomiast to ostatnie jest mi zupełnie nieznane :o

      Delete
    2. To ostatnie to Pretty Little Liars <3

      Delete
  2. Kiedyś miałam zamiar zacząć oglądać TVD, ale jakoś nie mogłam się do tego zabrać szczególnie przez brak czasu. Osobiście nienawidzę oglądać seriali. Pewnie przez to, że odcinki kończą się w najlepszych momentach i trzeba czekać tydzień czy więcej na kolejny. Ale pomimo to jeżeli nie oglądałaś to polecam Plotkarę i PLL.

    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, ale te już oglądałam, haha :D

      Delete
  3. Oglądałam kiedyś TVD i miałam lekką obsesję na tym punkcie hah Ile ja łez na tym uroniłam! Nie wiem dlaczego przestałam oglądać, ale chętnie bym wróciła :) Chociaż teraz mam już i tak za dużo seriali, więc nie wiem czy znalazłabym czas na kolejny haha

    → borenium.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nie oglądałam nigdy. ALe ja polecam bardzo AHS:)

    ReplyDelete
  5. Niedawno zaczęłam oglądać TVD i jestem już na 7 sezonie :D
    Mnie też Elena strasznie irytowała, bo zawsze to ona musiała być tą biedną i poszkodowaną, którą wszyscy ratowali.
    Niedługo biorę się za The Originals, bardzoooo brakuje mi Klausa :(

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam TVD i też nie znoszę Eleny.

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam ten serial <3
    POlecam Pretty Little Liars :) !
    Pozdrawiam : http://beata-szadkowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Kiedyś to był mój ulubiony serial :) Na wiele pytań odpowiedziłabym tak samo ;)

    ReplyDelete
  9. Nigdy nie oglądałam tego serialu więc ciężko mi się wypowiedzieć :D Obecnie jestem w stanie nędzy i rozpaczy, bo skończyłam wszystkie sezony mojego ulubionego serialu jakim są Agenci Tarczy i muszę poczekać z dobre pół roku ;)

    ReplyDelete
  10. Świetny challenge ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Pamiętam, kiedyś byłam wielką fanką tego serialu. Oczywiście jak większość fanek przepadałam za Damonem ;) no i co ciekawe też nie przepadałam za główną bohaterką.
    Daj znać czy zgadzasz się na wspólną obserwację, jestem za ;)
    The balance of my life

    ReplyDelete
  12. Muszę się za niego kiedyś zabrać. Cały czas gdzieś o nim słyszę;)
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fajny cytat w dziesiątym punkcie. Również jestem serialomaniaczką lecz tego jeszcze nie zdążyłam obejrzeć ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mam podobnie - uwielbiam Damon'a i Caroline, niezbyt przepadam za Eleną. Mi bardzo pdobała się przyjaźń Damona i Alarica. Uwielbiam ten serial!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  15. Kiedyś oglądałam, nie mogłam doczekać się nastepnego odcinka, lecz minęło. Ale zawsze uśmiecham się gdy spojrzę i zobaczę serial :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis!

    ReplyDelete
  16. Bardzo polecam Ci Gossip Girl i oczywiście 90210, ale tylko nowszą wersję.
    Faking it też należy to fajnych seriali :)

    Zapraszam do siebie, odwdzięczam się za obserwację.
    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Niedawno zaczęłam oglądać od początku TVD ;)
    Ja najbardziej lubię Caroline ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja także uwielbiam Damona, oraz Katherine, a Elena wydaje mi się być mięczakiem i drażniło mnie zawsze gdy płakała na każdym kroku albo jej dziwne gesty, czy miny, też uważam ją za ofiarę :) Ja oglądam Pamiętniki ale już zdecydowanie mniej, jakoś jest więcej seriali, które są lepsze w ostatnim czasie. Uwielbiam Grę o tron, Dom grozy, Supernatural, Wikingowie :)

    ReplyDelete
  19. Bardzo lubię ten serial, ale zdecydowanie bardziej polecam American Horror Story! <3 Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    ReplyDelete
  20. Słyszałam o nim, ale nigdy mnie nie kręcił :)

    nonstopyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Nie oglądałam tego serialu, jakoś wciąż nie mogę się za niego zabrać. Pomimo tego, że wszyscy, którzy go widzicieli mi go polecają.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Nigdy tego nie oglądałam chociaż miałam ochotę ;)
    Moge Cię prosić o kliknięcie w linki w najnowszym poście? Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)