May 12, 2016

I co dalej ?

Cześć i czołem ! 
Siedzę i zastanawiam się, jak to będzie dalej. Właśnie skończyłam szkołę, matury też już mam praktycznie za sobą, bo została mi jedna, a ja rozpoczynam nowy rozdział swojego życia - dorosłego życia. Już teraz ponoć nie będzie tak łatwo. Spadną mi na głowę rzeczy, z którymi nie będę wiedziała jak mam sobie radzić i tak naprawdę, dopiero teraz zacznę uczyć się tego, co jest mi potrzebne. Z jednej strony naprawdę cieszę się, że szkołę mam już za sobą. Tak, wiem, ponoć to najlepszy okres w życiu człowieka, no ale ileż można ? Teraz, już niedługo, wkroczę w wielki świat. Porywam się na głęboką wodę i zaczyna mnie to coraz bardziej przerażać. Ale przecież raz się żyje, prawda ? A jeśli teraz nie zaryzykuję, być może nie zrobię tego nigdy. Nie chcę, by strach przyćmiewał mi moje marzenia, do odważnych świat należy. Nachodzą mnie jednak pytania, czy dam sobie radę ? Jednakże tatuaż na moim ramieniu jasno mówi, że nigdy się nie poddaję, zawsze walczę. Nie zamierzam więc odpuszczać teraz ani nigdy. Chociaż być może nie powinnam mówić nigdy. Ale chcę żyć z taką świadomością, że mogę wiele, a wszystko zależy ode mnie samej. Tak się lepiej idzie przez życie, a przynajmniej taką mam nadzieję. I jeśli uważacie inaczej, błagam, nie psujcie mi mojego światopoglądu ! Piszę tu po to, by pokazać Wam, że ni wstydzę się powiedzieć, iż się boję. Strach przed nieznanym, przed czymś nowym jest zupełnie normalny. Dlatego nie ukrywam tego, że jestem wręcz przerażona tym, co mnie czeka ! A raczej tym, że nie mam pojęcia, co będzie dalej. Moje życie przecież ulegnie zmianie o 180 stopni ! Jeszcze kilka miesięcy temu strach z tego powodu był mi nieznany. Byłam szczęśliwa i wręcz nie mogłam doczekać się tego dnia, gdy skończę szkołę, a do mojego wyjazdu pozostanie zaledwie miesiąc ! Wydawało mi się to być takie odległe, a ten moment nadszedł szybciej niż się spodziewałam ! Czyżby to była prawda, że po osiemnastych urodzinach czas leci niewiarygodnie szybko ? Chyba nie do końca podoba mi się ta opcja, ale dlatego staram się czerpać z życia całymi garściami, robić to, na co mam ochotę, cieszyć się tym, co mam. Co będzie dalej ? Nikt tego nie wie. Żyjmy więc chwilą i doceniajmy ją, bo to jest coś, co mamy dla siebie w stu procentach i nikt nam tego nie odbierze. Nie dajmy się oślepić strachowi, przerażeniu czy smutkowi. Bo po co i dlaczego ? Życie jest piękne. Tak, jest piękne. 





Sukienka: no name, buty: CCC
A dzisiaj moim fotografem była moja ukochana Shanice, która nakazała mi o sobie wspomnieć na blogu. Więc wspominam i pozdrawiam ją całym swoim serduszkiem, chociaż zaraz się z nią ponownie widzę. 
A co tam u Was ? Jak szkoła, praca ? Czy też obawiacie się przyszłości i nie boicie się mówić o tym głośno ?

52 comments:

  1. Piękne zdjęcia i ładne włosy ;)

    ReplyDelete
  2. Fajne zdjecia:)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hej :) W kwietniu pisałam o studiach zaocznych i ogólnie o tym, jak wygląda moje życie po maturze - zajrzyj :)

    ReplyDelete
  4. Myślę, że strach każdemu w takich sytuacjach towarzyszy w mniejszym lub w większym stopniu :) Ja mam etap szkoły za sobą, teraz obrona dyplomu - kolejny stres. A co będzie kiedyś? Też często zadaję to pytanie. Człowiek im starszy tym coraz więcej ma do podjęcia poważnych decyzji, więc obawy są z jednej strony uzasadnione :) No i dodam, że bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach! Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  5. Ja zwykle żyję chwilą i polecam, bo najlepsze co nas spotyka wynika z nieplanowanych rzeczy :D

    www.zakazanyx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Buty od razu rzucają się w oczy! Jeszcze takich nie widziałam :)

    Osobiście moja przyszłość nie wygląda za dobrze, ale chyba zdecyduję się zaryzykować wszystko i pójść za marzeniami. Pozdrawiam! :)

    Zapraszam na mój ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Genialną masz sukienkę ! Mamy nadzieję że matury poszły tobie dobrze. :)) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Również jestem tegoroczną maturzystką! Powiem szczerze, że również się boję tej dorosłości, ale miejmy nadzieję, ze nam się powiedzie. :)

    ReplyDelete
  10. śliczna sukienka! :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  11. Do mojej matury jeszcze dwa lata, ale nie oszukujmy się - ten czas zleci niesamowicie szybko. Mam już plan co do wyboru studiów i staram się go trzymać. :)

    ReplyDelete
  12. Ja na razie jestem w 1 klasie liceum, ale powoli zaczynam myślec o swoim dorosłym życiu.
    Mój blog

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne buty, gdzie kupiłaś? :)
    http://lemona1.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Jest napisane, że w CCC. :)

      Delete
  14. Świetny post :) Ja mimo tego, że mam dopiero 16 lat często zastanawiam się nad swoją przyszłością. Nie ukrywam, że bardzo mnie to przeraża ale staram się na razie o tym nie myśleć :) Pozdrawiam :*


    Zapraszam do siebie :) - littlesmilesandi.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  16. Nie martw się, tylko idź do przodu, rób swoje, spełniaj marzenia - dorosłe życie wcale nie jest takie straszne! <3
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/05/wilno.html

    ReplyDelete
  17. życzę dobrych wyników z matury ! :) tak, zdecydowanie to prawda że po 18-stce czas leci jak szalony.. od mojej już minęły 2 lata i nawet nie wiem kiedy to się stało :o pozdrawiam :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Też teraz piszę maturę :D Jak narazie niejest tak źle, jeszcze przedemną dwie :D + Piękna sukienka!

    ReplyDelete
  19. U mnie wszystko dobrze:) w szkole chyba tez , ale jest ogrom nauki:( śliczne zdjecia

    ReplyDelete
  20. Nie obawiam się przyszłości. Mam swoje plany i będę do nich dążyć. Życie jest za krótkie na strach :)

    Turkusowa Sowa

    ReplyDelete
  21. Masz śliczną sukienkę *.*
    Grunt to się nie poddawać, moja droga! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    https://jodelkakmini.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Trochę Ci zazdroszczę ^^ Przede mną dopiero liceum xD Nie mogę się już doczekać wręcz nowej szkoły :D
    https://paczajom.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Cieszę się, że masz już to za sobą. Ja mam jeszcze 2 lata :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  24. Super blog i notka!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.
    Może wspólna obserwacja ?
    KLIK

    ReplyDelete
  25. Post mnie się podoba. Nowości zawsze będą w życiu cokolwiek nie zrobisz. Ja już kilka etapów przeszłam w swoim życiu, na początku było mi zawsze ciężko, ale ludzie byli w porządku, to ja się wewnętrznie bałam zmian, teraz wiem, że były one potrzebne. Wracając do Twojego postu podoba mi się również, że dzielisz się z nami swoimi obawami, tym, że się boisz. Głowa do góry, miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Przyszłość, przyszłość, przyszłość... Nigdy nie wiadomo jaka będzie. :)
    Szkoła to piękny czas, który zaczynamy doceniać dopiero później, ale takich cudownych etapów będzie jeszcze wiele. Strach przed nowym jest normalny, ale warto przyjmować wszystko, bo zło też nas czegoś uczy. Życzę Ci samych dobrych decyzji i momentów w życiu ;)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. To normalne, że boisz się nowego życia, nowych obowiązków. Gdy miałam iść na studia do miasta oddalonego o 600km cieszyłam się, ale kiedy byłam już sama, zostawiona sobie samej w akademiku pełnym obcych ludzi, w miejscu, którego nie znałam, bałam się. To naturalne i samoczynne. Nie można panować aż tak świetnie nad emocjami, żeby całkowicie się czegoś nie bać. Będzie dobrze. Musisz w siebie mocno wierzyć, pamiętać po co to właściwie robić i podnieść głowę do góry!
    >foxydiet<

    ReplyDelete
  28. Masz świetny blog. Obserwuję. ;)

    ReplyDelete
  29. Według mnie super decyzja z tym wyjazdem. Do odważnych świat należy, a to co osiągniesz dzięki temu wyjazdowi może mieć ogromny wpływ na to co będziesz robić w dalszym życiu. Powodzenia! :)

    ReplyDelete
  30. Nie boję się przyszłości. "Co ma być, to będzie… a jak już będzie, to trzeba się z tym zmierzyć" - jeden z moich ulubionych cytatów z HP <3

    Zapraszam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również mi się podoba ten cytat ! :D

      Delete
  31. swietnie ze masz tattoo! tak trzymaj ja tez :D
    a co do matur to sie ciesz bo najgorsze masz za sobą prawdopodobnie!


    Nowy video cover piosenki Miley Cyrus
    L'oreal True Match

    ReplyDelete
  32. Motywujący post!:)
    Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    ReplyDelete
  33. Bardzo dobrze napisane! Gratulacje z ukończenia szkoły! życzę Ci najwspanialszych, najdłuższych wakacji w Twoim życiu :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  34. Dobre nastawienie do życia! Powodzenia :*

    ReplyDelete
  35. Bardzo ładne zdjęcia! Strach przed nieznanym zawsze się pojawia, ale wierzę i trzymam mocno za Ciebie kciuki, że jakoś sobie poradzisz. W prawdzie to zazdroszczę Ci, że opuściłaś już szkolne mury. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Piękna sukienka!
    Chciałabym zobaczyć ten tatuaż :)
    Zapraszam na mojego bloga ♥

    ReplyDelete
  37. Nie bój się, nie zatrzymuj tylko walcz o siebie
    musisz ten strach pokonać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Piękna stylizacja! Nie ma co się martwić nowymi wyzwaniami, może się okazać że to będą najpiękniejsze chwile, które mają Cię spotkać:)

    ReplyDelete
  39. Nieprawda, że po 18-stce życie szybko pędzi :) tylko trochę inaczej się na nie patrzy :) dasz radę :)
    naczytane.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Włosy to ty masz genialne! Trzeba łapać każdą chwilę! :)

    ReplyDelete
  41. Outfit jest świetny. Strach przed nowym etapem to nic dziwnego, szkoła tak samo już za mną :D ja słyszałam, że studia to najlepszy okres w życiu :P

    ReplyDelete
  42. ŚLICZNe zdjęcia , sukienka i ty !
    http://gameoftroneszlis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Śliczne to zdjęcie z kwiatkami we włosach :)

    ReplyDelete
  44. Jestem zachwycona sukienką. No jest na prawdę cudowna <3

    ReplyDelete
  45. Świetna stylizacja dość kobieca. A sukienka cudowna !

    Mój blog

    ReplyDelete
  46. piękne włosy
    pozdrawiam
    http://zuzannafoto.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)