March 14, 2016

Warto pomagać !

Hej !
Miałam w planach napisać posta dopiero za kilka dni, jak dostanę swój kabelek i zarzucić Was kilkoma zdjęciami, aczkolwiek jak widzicie, napisałam dla Was wcześniej. 
Kilka dni temu dostałam e-maila z propozycją współpracy. Nie napisała jednakże do mnie żadna firma kosmetyczna ani sprzedająca ubrania. Wiadomość przysłał mi niejaki Mateusz Pawłowski, który poprosił mnie o pomoc w rozpowszechnieniu jego akcji społecznej. Jestem osobą, która lubi pomagać innym, więc bez zastanowienia zgodziłam się. To niewiele. Napisać post na blogu. Ale jeśli ma mu to pomóc, zrobię to z chęcią Gdy tylko pomyślę, że dzięki temu na twarzach wielu osób pojawi się uśmiech, od razu robi mi się cieplej na sercu. Myślę, że wiele z Was zna to uczucie.
Z artykułu, który został załączony w załączniku, dowiedziałam się, że Mateusz, który jest inicjatorem całej akcji, jest uczniem klasy IV Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej. Ma on lat dziewiętnaście i jest osobą niewidomą. Zorganizował on dwa konkursy plastyczne dla dzieci i w każdym z nich udział wzięło 700 osób.
Cała akcja zainicjowana przez niego polega na rozdawaniu gadżetów szkolnych dla dzieciaków. Do oddania są takie rzeczy, jak linijki, zeszyty, plany lekcji, notatniki, naklejki oraz zakładki do książek.
Myślę, że jest to naprawdę szlachetne, a samego Mateusza możemy podziwiać i brać z niego przykład. 
Zapraszam Was więc na stronę akcji na facebook'u:
Możecie również zadzwonić pod ten numer: 505904182
Ponadto zachęcam każdego z Was do przyłączenia się do akcji. Jeśli znacie kogoś, kto potrzebuje takich rzeczy, powiedzcie jej o tej inicjatywie, skierujcie ją na tę stronę. Na prawdę wiele osób może skorzystać z ich pomocy, więc zaangażujcie się w to ! 
Angażujcie się w każdą akcję charytatywną i społeczną, jeśli tylko macie taką możliwość. Każdy człowiek zasługuje na odrobinę dobroci, na szczęście, prawda ? Więc dajmy mu coś od siebie, jeśli możemy. To nas nic nie kosztuje, a może uszczęśliwić innych. A przecież w życiu powinniśmy pomagać sobie wszyscy na wzajem. 

61 comments:

  1. *naprawdę pisze się razem :)
    Takie inicjatywy powinny być pierwszymi, o jakich dowiadujemy się z mediów, szkoda, że organizatorzy muszą promować się sami. Dobrze, że to udostępniasz i pomagasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A faktycznie, dziękuję za zwrócenie uwagi, zawsze miałam problem z tym jednym sformułowaniem :D

      Delete
  2. Takie inicjatywy są naprawdę super !

    ReplyDelete
  3. wow, cudowny post!
    masz bardzo dobre serduszko . <3

    ReplyDelete
  4. Najlepszym prezentem jaki możemy dać sobie, to pomoc drugiej osobie. Wspaniale, że powstała taka akcja i świetnie że ją rozpowszechniasz :)

    Pozdrawiam ciepło, Sunshine

    ReplyDelete
  5. Ja równiez uwielbiam pomagać!

    sisters-blonde.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Takie inicjatywy są naprawde super. Ja uwielbiam pomagać i kiedy moge to pomagam :)
    Obserwuje, pozdrawiam
    amelkaswietlik.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Piękna inicjatywa, jesteś wspaniała. Pomaganie jest sexy! :-) Uwielbiam pomagać bezinteresownie - szczęście innego człowieka na buzi, jest najlepszą zapłatą :-)

    www.paniyoanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Dobra inicjatywa :D
    Wspólna obserwacja?:D

    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetna inicjatywa! ;)

    Do komentarza zostawionego u mnie: Jeśli jesteś w trakcie czytania serii after i Ci się podoba to po przeczytaniu jej do końca ospuśc sobie Dziewczynę z pociągu i zaopatrz się serię Estelle "czy wspomniałam że Cię kocham" ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie bardzo zainteresowała mnie ta seria i niewątpliwie się za nią zabiorę :D

      Delete
  10. Ja też uwielbiam pomagać innym ludziom ;) lubie jak człowiek jest zadowolony z niewielkich rzeczy ;]

    ReplyDelete
  11. Akcja jest świetna, naprawdę dobry pomysł, dzieciaki się ucieszą :)

    Buziaki :*
    Mój blog - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  12. świetna akcja :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w link : goo.gl/4GvUmA ?
    Dzięki ;*

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajna akcja !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. To takie miłe że pomagasz tym dzieciom.. Niektóre osoby pewnie odrzuciłyby tą propozycję.
    ontheicce.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super akcja :)
    Chyba każdy lubi pomagać innym, jeszcze lepszy jest chyba widok osoby, której możemy pomóc :).
    http://mateslifex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Niezwykła akcja, jak dobrze, że jeszcze są tacy ludzie.
    photoobiektywna.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Gratulacje :) A co do akcji - świetny pomysł, ciekawe jak wypali na większą skalę :)

    ReplyDelete
  18. Ja nie do końca zrozumiałam tą ideę , chodzi o pomaganie biednym dzieciom dając im te artykułu czy chodzi o pomoc osobom niewidomym choć to by trochę nie miało sensu (?)
    Sorka,ale ten post jest dla mnie zbyt chaotyczny ,oczywiście bez urazy ,ale jeśli możesz to wyjaśnij ,bardzo lubię udzielać się w takich akcjach :) Ale chciałabym zrozumieć na czym dokładnie to polega ,bo nic nie zrozumiałam --> JA TUMAN :D
    kikawww.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzi o pomaganie dzieciom, dając im te artykuły, ale akcja została zorganizowana przez niewidomego Mateusza. Jeśli masz więcej pytań, napisz do nich na facebooku. ;)
      Poza tym nie rozumiem, dlaczego pomoc osobom niewidomym nie miałaby sensu ? Z tego co mi wiadomo, tacy ludzie też chodzą do szkół i normalnie żyją, więc...

      Delete
  19. Pomagajmy :)

    Wspólna obserwacja?
    Zapraszam Mój Blog :)

    ReplyDelete
  20. Miło z twojej strony ze pomagasz innym :) kazdy napewno docenia takie gesty

    http://leo-ame-art.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  21. Świetna notka! Obserwuję i liczę na rewanż! Pozdrawiam!
    Mój blog - KLIK♥

    ReplyDelete
  22. Super sprawa, też jestem zdania, że należy sobie pomagać :) Uśmiech i wdzięczność drugiej osoby jest bezcenny. Poza tym wierzę też, że karma wraca - dobro, które komuś podarowaliśmy, pewnego dnia do nas wróci :)

    ReplyDelete
  23. Świetna akcja, powinno być więcej takich wydarzeń .:)

    ReplyDelete
  24. Bardzo miło z twojej strony. Sama również uwielbiam pomagać, jestem wolontariuszką w mojej szkole. Powodzenia w dalszym pomaganiu! :D http://kramcia12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. To prawda, warto pomagać! Podziwiam Cię za to, że nawet na blogu o tym piszesz, bo nie każdy ma tyle odwagi, żeby pomagać drugiej osobie bezinteresowniei :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lubię pomagać i raczej nie mam się czego wstydzić. W tej akcji jednakze zostałam poproszona właśnie o to, by napisać post na blogu na ten temat, a skoro coś takiego może pomóc..to dlaczego nie ? ;)

      Delete
  26. Świetny gest, gratuluję dobrego serduszka :)

    ReplyDelete
  27. Jesteś mega wartościową osobą i to co robisz to świeta sprawa pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  28. Slyszalam duzo o tej akcji, jestem mega nia wzruszona, ciesze sie bardzo ze tak duzo ludzi zdecydowalo sie pomoc :) sama zaczynam sie w nia powoli angazowac :) buziaki kochana<3

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  29. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    ReplyDelete
  30. Bardzo lubie pomagać innym, sprawia konto duzo przyjemności :)

    ReplyDelete
  31. Fajnie, że pomagasz!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Słyszałam już o tym na innych blogach :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    ReplyDelete
  33. Naprawdę świetny gest !
    Cieszę się widząc, że jest więcej takich osób jak ty :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Słyszałam już o tej akcji, czytałam o niej na innych blogach. To wspaniałe, jak robiąc tak niewiele można tylu ludziom pomóc. Oczywiście jak najbardziej wspieram tą akcję, całym serduszkiem. Warto pomagać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Też ostatnio udostępniałam tę akcję u siebie cudowny pomysł!♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja również promowałam tą akcję na swoim blogu i uważam, że jest świetna. :)

    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG: CrazyTusiaBlog
    BLOG PRZYJACIÓŁKI: CherryBlog

    ReplyDelete
  37. sliczny blog ! bardzo podoba mi się to co piszesz :)

    ReplyDelete
  38. Warto pomagać innym, dobre uczynki zawsze do nas wracają !
    http://photogirl02.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Życzę powodzenia w ćwiczeniach:) świetny post:)

    pozdrawiam i również obserwuję;)

    ReplyDelete
  40. ŚWIETNIE, ŻE POKAZUJESZ SWOJE DOBRE SERDUSZKO I POMAGASZ, PIĄTKA <3 + będę wpadać cześciej!

    ReplyDelete
  41. To już któryś z kolei blog,z którego dowiaduję się o tej akcji.
    Świetna sprawa;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Super że są takie akcje i w tym uczestniczysz :) No i szkolne gadżety są świetne :)

    ReplyDelete
  43. Świetna akcja, sama staram się pomagać w miarę możliwości :)
    ❤ blog

    ReplyDelete
  44. Świetna kacja! Czytłam o niej już na kilku blogach! :D Piękne, ze tyle ludzi chce pomóc Mateuszowi! :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Super, ze angazujesz sie w takie akcje! Niby nic, a mozesz wiele zdzialac :)
    Oby jak najwiecej takich ludzi i odezwu :)

    Pozdrawiam,
    Eff

    ReplyDelete
  46. Lubię takie akcję. Warto pomagać. Czasami też wspieram takie akcję. :)

    ReplyDelete
  47. Ja również biorę udział w tej akcji, bo uważam, że warto pomagać ;)
    blog: sajecka

    ReplyDelete
  48. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Super, że popierasz taką akcję! :)

    ReplyDelete
  50. Warto pomagać ;)
    http://czarymery.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Super, że pomagasz! :}
    myteenswetlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Super że wspierasz potrzebujących! Naprawdę ciekawy i inny post niż wszystkie:)

    ReplyDelete
  53. Jesteś wspaniałą osobą, cudowny gest!

    ReplyDelete
  54. Również wzięłam udział w tej akcji! To cudowne móc pomóc :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Super stylizacja! Mega post,oby więcej takich!❤
    Malgorzatapasekblog.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)