March 24, 2016

Miesiąc !

Hej Wam ! ;)
Piszę dzisiaj do Was naprawdę późno ( albo naprawdę wcześnie ), ale chciałam dodać tego posta już dzisiaj. Niestety nie wyrobiłam się na 24 i zapewne post pojawi się chwilę po północy. Dokładnie 25 lutego założyłam tego bloga, co oznacza, że właśnie mija pierwszy miesiąc. Wiem, że to niewiele, ale włożyłam bardzo dużo pracy w tego bloga i jestem z siebie dumna. Dzisiaj mam już 100 obserwatorów, średnia ilość wyświetleń postów osiąga 200, a komentarzy ponad 50. Może dla Was to niewiele, dla mnie to natomiast naprawdę wielkie osiągnięcie ! Nie spodziewałam się, że tyle osób będzie chętne do czytania mojego bloga ! Zauważyłam, że zyskałam już kilku stałych czytelników, co niezwykle mnie motywuje ! 
W końcu mam wolne, co z jednej strony niezwykle mnie cieszy, a z drugiej strasznie przeraża. Zostało mi niecałe 30 dni szkoły, a później matura, którą niezwykle się stresuję. Wiem, że nie ja pierwsza i nie ja ostatnia, ale jednak nie jest to dla mnie łatwe zadanie. Prawdopodobnie po świętach będę tutaj rzadziej bywała, bowiem muszę wziąć się za powtórki, bo na razie słabo mi to idzie. Szkoła, matura i moja przyszłość jednak są najważniejsze, więc będziecie musieli mi wybaczyć i zrozumieć. 
Teraz korzystam z tego, że w końcu zrobiło się ciepło i staram się spędzać jak najwięcej czasu na dworze ( czy jak kto woli - na polu, choć nie potrafię zrozumieć, jak można tak mówić, ale wiem, że to zależy od regionu, z jakiego się pochodzi ). Dzisiaj wybrałam się z moją siostrą na spacer, podczas którego porobiłam trochę zdjęć, które zaraz Wam zaprezentuję. Byłam również u cioci na urodzinach, a później wybrałam się na kosza ze znajomymi. Tak, zapewne teraz większość swojego wolnego czasu będę spędzać grając w koszykówkę, ale jakoś niespecjalnie mi to przeszkadza. W końcu to uwielbiam.






koszulka: cropp, spódniczka: sinsay, buty: allegro, kurtka: allegro, torba: no name.

Ze względu na to, że moim fotografem była moja młodsza siostra, musicie mi wybaczyć, iż nie są one idealnej jakości. Mimo to uważam, że jak na 8letnią ( no prawie 9 ) dziewczynkę, wyszło jej to całkiem dobrze ! 
Macie na sam koniec zdjęcie z moim małym szkrabem ! :D

To raczej mój ostatni post przed świętami, bowiem już w sobotę rano wybieram się do Poznania do cioci, gdzie pobędę do poniedziałku i nie będę miała czasu, by pisać, więc życzę Wam wesołych, szczęśliwych świąt, spędzonych w gronie rodzinnym i oczywiście mokrego dyngusa ! 
Macie jakieś konkretne plany na Wielkanoc ? 

91 comments:

  1. plan na Wielkanoc: tak żreć żeby nie utyć :D haha! Skoro może Cię nie być to życzę już Wesołych Świąt! :*
    +masz bardzo ładną figurę <3!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Gratulacje i życzę wytrwałości w tym ,co robisz :)

    ReplyDelete
  3. Ładne zdjęcia, 100 obserwatorów w ciągu miesiąca to według mnie ogromne osiągnięcie. Ja też niedawno zaczęłam, a mam zaledwie 15.
    photoobiektywna.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia! ;)
    powodzenia w dalszym blogowaniu!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Oj tam nie przejmuj się maturą. Einstein nie zdał jej i proszę :)
    A zdjęcia bardzo ładne :)
    Gratuluję tak dużego osiągnięcia w ciągu miesiąca blogowania :)
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Powodzenia na maturze !xx
    Żadnych planów :D jedynie marzy mi się wypoczynek:D
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  7. świetna sesja, mi też został jeszcze miesiąc szkoły :P

    ReplyDelete
  8. śliczne zdjecia i gratuluje sukcesu! :)

    ReplyDelete
  9. Witaj! :) Serdecznie chciałabym zaprosić Cię na mojego, nowego bloga. :) http://zaspiewajmyrazem.blogspot.com/ Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  10. Dziękuję za życzonka !
    Szczerze ? To moje całe życie to jeden wielki spontan i pewnie Wielkanoc też będzie spontaniczna, ale pragnę ten czas spędzić z rodziną :)
    Świetne zdjęcia :)
    WSZYTSKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ŚWIĄT WIELKIEJ NOCY ! ♥
    http://maasonpl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Obyś prowadziła swojego bloga jak najdłużej!
    Twój mały fotograf spisał się doskonale :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zobaczysz - ten czas do matury szybko zleci :) Gratulacje, jak na miesiąc to duże osiągnięcie :)

    ReplyDelete
  13. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i gratulacje tylu obserwujących! :)

    ReplyDelete
  14. Gratuluję Kochana !!
    Widać że w posty wkładasz sporo pracy , a przede wszystkim serce :)

    Pięknie wyglądasz , a siostrę masz cudowną:)
    Maminelove.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Sliczne zdjęcia :*
    Super torebka i stylizacja
    Powodzenia w dalszym blogowaniu❤
    Lorendezain.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Matko mega stylizacje i mega zdjęcia!
    Gratuluję takiej ilości obserwujących, powodzenia w dalszym blogowaniu!
    http://witajziom.blogspot.com/2016/03/my-hobby-my-life-music-fashion.html

    ReplyDelete
  17. Siostra sie super spisała! Gratuluję 100 obserwatorów, to naprawdę bardzo dużo w miesiąc :) Powodzenia w maturach.
    Zdjęcia bardzo mi się spodobały,a stylizacja Ci pasuje :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Naprawdę dużo osiągnęłaś w miesiąc, szacunek dla ciebie :D
    masz słodką siostrzyczkę, szkoda że u mnie wszystko starsze :D
    http://bakuss12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Życzę dalszych sukcesów i wytrwałości, bo naprawdę fajnie piszesz. :)
    Śliczne zdjęcia. :*
    http://queen-of-moon.blogspot.com/2016/03/wiosennie.html

    ReplyDelete
  20. Wow, osiągnęłaś bardzo dużoo! Gratuluję i mam nadzieję, że osiągniesz jeszcze przynajmniej dwa razy tyle przez następny miesiąc :) Powodzenia! Blogowanie wciąga :)
    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Gratuluje takich statystyk. :)
    Niestety też muszę zacząć powtarzać materiał, ale na razie tylko do egzaminu gimnazjalnego (co prawda nie jest tak ważny jak matura, ale i tak bardzo się stresuje).
    http://mateslifex.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem Cię, sama też bardzo się stresowałam egzaminami gimnazjalnymi ! :D

      Delete
  22. Jestem pod wrażeniem osiągnięć :)
    Życzę Ci powodzenia , trzymam kciuki <3

    ReplyDelete
  23. Podoba mi się strasznie ta torba!!!
    Zapraszam- http://wilczynskaklaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Gratuluję osiągnięcia!

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Gratuluję ! Według mnie jest to wielkie osiągnięcie w 1 miesiąc! Ja po tym czasie miałam idealnie 100 wyświetleń z czego się bardzo cieszyłam ( nigdzie nie udostępiałam linka.
    + nominowałam cię do LBA, pytania znajdziesz na blogu :)
    myteensweetlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Gratuluję!
    Żeby jak najwięcej było tych miesięcznic :)

    natalie-entourage.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Wow, to naprawdę ogromne osiągnięcie. Wszystkiego najlepszego z okazji miesięcznicy:)

    ReplyDelete
  28. Meega zdjęcia, jesteś bardzo ładna <3
    Zapraszam na nowy post
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/2016/03/idea.html

    ReplyDelete
  29. Gratuluję takich statystyk i to w przeciągu miesiąca :)
    ❤ blog

    ReplyDelete
  30. Świetne fotki, czuć wiosnę :) Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :) Z maturą również. Wiem, że to stres bo już to przechodziłam ;) Teraz za to przede mną praca dyplomowa. Pozdrawiam ;) http://lady-awa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Matura to bzdura! Dlatego gdybym była Ministrem Edukacji, to wprowadziłabym obowiązkowe przeżycie jednego tygodnia na studiach podczas bycia w 3. LO. To zmieniłoby postrzeganie matury :)
    /foxydiet.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Zdjęcia są śliczne, naprawdę postarała się siostra :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Jak na miesiąc to super ci idzie! Obserwuję i będę zaglądała częściej !;)
    Kochana mogę jeszcze raz prosić o poklikanie w 4 ostatnie linki ponieważ zostały one zmienione;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html#comment-form

    Buziaki i życzę Wesołych świat !;)

    ReplyDelete
  34. Gratuluję osiągnięcia i życzę kolejnych! Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Śliczne zdjęcia.
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. spore statystyki - gratulacje :)

    ReplyDelete
  37. Gratulację i trzymaj tak dalej :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Fajne zdjecia!Śliczna torebka;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. śliczne zdjęcia na dworze !
    ZAPRASZAM CIEPLUTKO! NA MOIM BLOGU ZACZĘŁAM PISAĆ KSIĄŻKĘ o przyjaźni
    obs=obs? Zacznij i daj znać mi na blogu, a ja się odwzajemnię!
    NOWY POST O KONCERCIE BARS AND MELODY! BAMBINOS ŁĄCZMY SIĘ!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  41. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  42. ale super post! :D
    obserwacja? :)
    http://borderlinemilka.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Gratuluję i oby tak dalej! Powodzenia na maturze ;)
    blog: sajecka

    ReplyDelete
  44. Gratuluję tak dużego sukcesu :) kochaną masz tę siostrzyczkę. Wesołych świąt Wielkanocnych!

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  45. Też stresowałam się maturą. Mówią, że na studiach matura co pół roku, ale tak szczerze nie miałam nigdy takiego stresa jak na maturze. Będzie dobrze ;) jeśli nie masz nic przeciwko wspólnej obserwacji to zapraszam do zaobserwowania. Napisz że zaczęłaś a się odwdzięczę :)

    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  46. Powodzenia na maturze, to bardzo stresujące :) jak na jeden miesiąc, to osiagnelas bardzo dużo, życzę Ci powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :) sliczne zdjęcia jak na tak mała dziewczynkę!

    ReplyDelete
  47. swietnie piszesz, powodzenia na maturze, na pewno dasz rade! :) sliczne zdjecia

    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Podoba mi się to jak super piszesz zdjęcia też są super torba mi się bardzo podoba

    ReplyDelete
  49. No to życzę Ci powodzenia na maturze :)
    Cudowne zdjęcia! Mam brata co ma 8 lat i on nawet aparatu nie utrzymuje ;D
    Więc zdjęcia w 100 % profesjonal :)
    Wesołego jajka i mokrego dyngusa!

    ReplyDelete
  50. cudownie wygladasz! powodzenia w maturze!

    http://alexwberry.blogspot.com/ - Wiosna -propozycje ,ktore przywrócą Ci chęć do życia

    ReplyDelete
  51. Gratuluje sukcesu, mi nigdy nie udało się osiągnąć takiej liczby komentarzy :) Trzymam kciuki za dalsze blogowanie i obserwuje!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  52. Gratulacje! Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    ♥Faustii♥

    ReplyDelete
  53. O ja cie gratulacje. Ja bym nawet nie pomyślała o takich statystykach. Śliczna z ciebie dziewczyna, powodzenia w dalszym blogowaniu.
    larossee.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Brawo oby tak Dalej tobie szło !
    http://feather92.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Gratulację i życzę jeszcze większych sukcesów blogowych! :) Wesołych Świąt.
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  56. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów i obserwacji, bo na nie zaslugujesz. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie:
    are-we-cool-enough.blogspot.com
    Zaczynam od nowa blog :)

    ReplyDelete
  57. Naprawdę świetna stylizacja :). Brawa dla siostry za tak genialne zdjęcia :).

    Zapraszam do mnie :).
    http://www.pinkdoll26.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. super zdjęcia ! <3 Zapraszam Do Mnie <3 http://swiat-mojmaly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Super wyczucie stylu :) ta torebka <3

    -Natalia

    Zapraszam do siebie! :) MÓJ BLOG-KLIK♥

    ReplyDelete
  60. Nie no dziewczyno w miesiąc takie statystyki ! Masz się czym chwalić - wytrwałości i dalszych sukcesów :3

    (ps. obserwuje jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj :3)
    https://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Gratulacje, oby tak dalej. statystki są mega jak na miesiąc.
    świetna spódniczka i torebka.

    ReplyDelete
  62. Wow naprawdę dużo osiągnęłaś, życzę wytrwałości i jeszcze więcej sukcesów :)http://miladziedzic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Piękne tło bloga, zdjęcia śliczne! Ucałuj młodszą siostrę bo wykonała naprawdę dobrą robotę :)

    ReplyDelete
  64. Piękne tło , Powodzenia w dalszym blogowaniu :) obserwuje
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Gatuluje z okazji miesiecznicy! (Jesli mozna to tak nazwac) :) zdjecia swietne, pogratuluj siostrze, ma talent jak na (prawie) 9-latke! Zycze powodzenia w dalszym blogowaniu!

    ReplyDelete
  66. Ekstra zdjęcia, siostra ma talent! Czekam na coś więcej na blogu ;)
    Pozdrawiam

    ni3bi3ska.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. swietny post! sliczna stylizacja <3
    http://emcix-zuzix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Piękne zdjęcia i mega słodziutka kruszynka (taka mini kopia Ciebie)😍
    No i trzymam kciuki za poprawianie ocen,przygotowania do matury ☺

    ReplyDelete
  69. Gratuluję i życzę ci jeszcze więcej sukcesów!
    A co do matury, na pewno twoim czytelnikom nie bedzie przeszkadzala krotka przerwa, w końcu nauka jest najważniejsza :)
    Świetne zdjęcia

    my-life-story-2.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. życzę jeszczę większych sukcesów :)

    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/
    zaobserwowałam

    ReplyDelete
  71. Jak na miesiąc prowadzenia bloga to osiągnełaś bardzo duzo :) Powodzenia na maturze! Ja w tym roku też ją pisze :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Ale piękne zdjęcia i ta stylizacja . No po prostu się w niej zakochałam. Ta spódnica idealnie pasuję do bluzki. Ja prowadzę bloga już 4 miesiące i cieszę się, że go założyłam :)
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  73. Piękne zdjęcia :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    No i przede wszystkim zdania maturki ! :)
    Ja dopiero prowadzę bloga 13 dni więc to stanowczo krótko alee z dnia na dzień się rozwijam :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. zakochałam się w Twojej spódniczce haha :) gratuluje Ci osiągnięć i siostrze, że podołała zadaniu! selfisshgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Podobaja mi sie zdjęcia :) Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  76. Gratuluję tych małych sukcesów :D
    I pamiętaj, że kazdy mały sukces buduje ten jeden, wielki, ogromny SUKCESOR :D
    Trzymam kciuki !

    ReplyDelete
  77. Zdjęcia świetne. Prowadź dalej tego bloga <3

    http://missdarkness3.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Po pierwsze gratuluje takiej liczby statystyk. 100 obserwatorów w miesiąc to naprawdę mega osiągnięcie. Na maturze pewnie poradzisz sobie bardzo dobrze, więc nie stresuj się na zapas. :)
    Widzę, że nie tylko ja spędzam wolny czas aktywnie, piona :D
    Fajne zdjęcia :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Powodzenia z maturą! To niesamowite, że osiągnęłaś tyle w miesiąc, gratuluję ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  80. Gratuluję tak wysokich osiągnięć! Oby tak dalej! :)
    Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Ojej gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (sukienka, torebka, "Banggood")? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    ReplyDelete
  82. Gratuluję myszko! oby tych miesięcy było coraz więcej i żeby przerodziły się w lata pełne sukcesów :) naprawdę jesteś świetną blogerką! piękne zdjęcia :) ja też odkąd pojawiło się słońce, staram się spędzać jak najwięcej czasu na podwórku :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    ReplyDelete
  83. Gratuluję takich wyników! Oczywiście powodzenia na maturze, mnie to czeka w przyszłym roku!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  84. Gratulacje ! Świetne zdjęcia :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)