February 25, 2016

Pierwszy !

Cześć ! 

Znów wracam na bloga i znów jestem zmuszona napisać pierwszy post, których wręcz nienawidzę pisać. W blogowaniu bowiem chodzi o pasję, miłość do pisarstwa, dzielenie się swoimi pasjami i zachęcenie czytelnika do pozostania tutaj i czytania dalej. Pierwszy post zazwyczaj jest jednak nudny i trudno nim zainteresować drugą osobę. Takie jest moje zdanie. Zacznę od tego, że się przedstawię. Jestem Patrycja, w tym roku kończę dziewiętnaście lat. W blogach siedzę od 10 roku życia ? Zaczynało się od małych blogów o zwierzątkach, później typowe blogi dla komentarzy, następnie pisałam opowiadania i je publikowałam, aż w pewnym momencie zapragnęłam gdzieś napisać coś o sobie, swoim życiu, pasjach. I tak zaczęły powstawać takie blogi. To nie mój pierwszy, ale mam nadzieję, że ostatni. Uwielbiam pisać, przeglądać strony innych, więc to jest dla mnie idealne. Czasami jednakże zaczyna brakować mi tak zwanej weny i odechciewa mi się wszystkiego, a moją pierwszą myślą jest: powinnam usunąć. Tak, kiedyś tak było. Byłam wtedy straszną pesymistką. Moje podejście do życia jednak wraz z wiekiem strasznie się zmieniło, tak wiem, mówię, jakbym była po czterdziestce. Ale człowiek uczy się całe życie i tylko od nas zależy, jak będzie wyglądać nasza egzystencja, prawda ? 

Więc tak, wracając do mnie, jestem miłośniczką seriali amerykańskich. Jestem wręcz zakochana w Ameryce. Nie wiem dlaczego, zawsze mnie ona inspirowała, chociaż wiem, że poza tymi pięknymi, wielkimi miastami tam, bywają też rejony biedne, w których ludzie nie mają co jeść. Wszędzie są takie miejsca, nie oszukujmy się. Ale czy to oznacza, że mamy znienawidzić cały świat ? Możemy spróbować trochę zmienić to wszystko, powysyłać pieniążki na szczytne cele, wyjechać jako wolontariusze. Możemy na prawdę wiele, chociaż nie zawsze chcemy. Znów odeszłam od tematu, przepraszam. Jestem typową książkocholiczką, a ponadto uwielbiam pisać i mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się wydać własną książkę oraz tomik poezji. Ponadto lubię bawić się ubraniami, makijażem, etc. Nie biegam jednak za modą, zawsze robię i ubieram, co chcę, nie przejmując się tym, co powiedzą inni ludzie. Tak, jestem asertywną i niezależną osobą, jakkolwiek śmiesznie to brzmi. Ostatnio staram się utrzymywać zdrowy tryb życia, ćwiczyć i różne tego typu rzeczy. Dlaczego ? Po prostu chcę o siebie dbać. 
O czym więc będę tutaj pisała ? Hmm, o wszystkim ! Będę opisywać siebie, swoje życie i pasję. Ponadto chcę Wam pokazywać moją perspektywę na życie, motywować Was i jednocześnie tym samym siebie. Nuda ? Może i tak, ale wszystko zależy od tego, jak będzie to wszystko wyglądać, nie sądzicie ? Jak na razie mogę Was tylko zapraszać tutaj i zapewniać, że nie będziecie się nudzić. 
Na dzisiaj to tyle. Postaram się, by następny post był o wiele ciekawszy i nie ,,o niczym".
Do napisania ! 
P.S. Co do zdjęć..tak wiem, typowe selfie nie są zbyt profesjonalne na bloga, haha. Czasami będą się one jednak pojawiać, bowiem uwielbiam je robić. Ale oczywiście ,,normalne" zdjęcia też będą znajdować się na blogu. Spokojnie.

31 comments:

  1. Najlepszy 'pierwszy' post jaki czytalam. Wcale nie nudny! Pieknie kochana czekam na kolejne :* /Madzik

    ReplyDelete
  2. witamy w gronie blogerek :) życzę dalszych sukcesów i zapraszam do siebie: www.fflare.blogspot.com OBSERWUJĘ na nowy start <3

    ReplyDelete
  3. Witam na blogspocie :) Tak poza tym to ładna sukienka :)

    ReplyDelete
  4. Życzę powodzenia!
    zapraszam do siebie!
    http://anoni-mowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. No to oby ten powrót był już tym ostatnim ;) Powodzenia!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie że piszesz :) Mi się podobają twoje zdjęcia :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Powodzenia w blogowaniu :D Ładny wygląd bloga :)
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Powodzenia w blogowaniu, dziękuje za komentarz u mnie:)
    ♥Zapraszam do siebie♥

    ReplyDelete
  9. życzę powodzenia i wytrwałości !
    rokiand.blogspot.com
    obserwujemy ?

    ReplyDelete
  10. Powodzenia na nowo kochaana!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:))

    ReplyDelete
  11. Również uważam, że pierwsze posty są nudne :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Takze uwielbiam Ameryke! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  13. Mnie Ameryka trochę przeraża, chyba bałabym się wyjść na ulicę po zmierzchu.
    ❤ blog

    ReplyDelete
  14. też lubię Amerykę, chciałabym kiedyś odwiedzić Nowy Jork :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    ReplyDelete
  15. Selphie też są spoko :)

    zapraszam do mnie :)
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Chętnie odwiedziłabym Amerykę :D
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Skąd ja znam te ciągłe powroty na bloga.. ;)
    obserwuję, bo myślę, że będzie tu bardzo ciekawie!
    itsnesti.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. No to powodzenia! Ja też niedawno zaczęłam "kolejny raz" :)

    ReplyDelete
  19. Ja również interesuję się kulturą Ameryki. Życzę ci powodzenia w blogowaniu! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Czekam na kolejne posty ! Zostawiam obserwację :*

    ReplyDelete
  22. świetny wpis! Czekam na więcej! :)

    ReplyDelete
  23. Ciekawy wpis. :) Życzę powodzenia w blogowaniu. :)


    http://paulinanowaczyk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Super post.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    ReplyDelete
  25. Post świetny :)
    Chcesz wydać swój tomik poezji, co znaczy, że piszesz wiersze. Jestem bardzo ich ciekawa :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz, naprawdę bardzo motywujecie mnie do dalszego pisania !
Nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga, bym mogła się odwdzięczyć !
Na pytania odpowiadam przy Twoim komentarzu. ;)